StrikeForce er en UnrealTournament MOD som giver et mere realistisk gameplay.

 
English news
 

StrikeForce.dk nyheds arkiv

2001
Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov Dec
2002
Jan Feb Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov

27 April 2002 - Tribes2 MOD

Ikke så meget nyt om det nye Tribes 2 MOD andet end dette screenshot af m203eren.


/TykSak

25 April 2002 - SF1.80 nyheder

SF1.80
Nyheder
Storm and Hold er en af de ny spil typer der kommer med i 1.80

Storm and Hold:
To hold kæmper om at beside en "kuffert" som er placeret midt på "mappet".
Det hold der besider kufferten i længt tid efter endt spilletid har vundet.
Kufferten bliver vist på en lille radar (så alle ved hvor den er).
De maps der bliver lavet til "Storm and Hold" bliver lavet så det er næsten umuligt at campe.
Hvis man dør "respawner" man i hold efter 20, 40 eller 60 sekunder.

Denne spiltype fremmer teamwork da holdet skal beskytte personen der har kufferten.

Kilde: StrikeForceCenter.com (med billeder af kufferten)

/TykSak

25 April 2002 - Tribes2 MOD Interview

Tribes2
MOD
Læs interviewet med Opti på SFU.com

/TykSak

24 April 2002 - DM i StrikeForce

DM
Vi er nu ved at være klar til at starte DM, Følgende hold har tilmeldt sig:

IBM, Zoo, APC, DEK, TSH, Myth og Icon G

Her er reglerne for DM i StrikeForce

1. kun 1.75 maps (originale, samt fra de 2 mappacks).
2. 4 x 11 runder (første runde hvert map, ingen kills).
3. minimum 5vs5.
4. hvert hold vælger et map, der spilles som hhv. terr og sf.
5. screendumps og evt. demoer bør optages.
6. hele holdet tilmeldes fra turneringens start.
7. man kan kun deltage på et hold.
8. der er 3 point for en sejr, 1 for uafgjort og 0 for nederlag, ved pointlighed er det scoren der rangerer holdene.
9. max 1 udenlandsk spiller på holdet pr. kamp
10. ingen whining eller tilsvining når kampen kører.

Evt. andre regler aftales indbyrdes.

Kampe kan startes når man har lyst, men skal være afholdt inden 15/6 2002.

Tilmelding og info klik her!

/KeyMaster

22 April 2002 - Tribes2 er ikke helt død

Tribes2
MOD
Vision Studios, som Optimizers firma hedder, er/vil i gang med et project på Tribes2 "enginen" og de søger folk i Tribes2 communitien der vil hjælpe.

Det nye First Person Shooter MOD/demo opgradere alle perspektiver af Tribes2 og give det et realistiske "feel" med et militært tema der vil komme nye "realistiske" våben, køretøjer (tansk, jeeps osv), helikoptere og fly. Det er planen at holde dette MOD på et mere simpelt niveau end Tribes2.

Dette er IKKE SF2.0 men et projekt der vil køre sideløbende med de andre projekter Vision Studios arbejder på.

Kilder: TribalWar.com og Optimizer

/TykSak

21 April 2002 - SF1.80 nyheder

SF1.80
Nyheder

I stedet for at lave en 1.80 "bug fix" version og en 1.85 med opdatering af våben osv bliver de to versioner nu slået sammen og følgende ting vil blive lavet:

1 Bugfix
Alle bugs er ved at blive rettet af TheEdge og Brad (Sonic) er tilbage og er ved at rette net koden.

2 Nyt vægt system
Vægt systemet fra 1.60 bliver impimenteret igen som vil påvirke ens puls alt efter hvor mange våben og meget ammunition mange vælge at løbe rundt med.

3 Nye karakter baserede egenskaber
De karakter baserede egenskaber fra 1.55 kommer igen dvs. karakterene får forskellig hastighed, energi og er trænet med en speciel type våben.

4 Alle våben bliver tweaked
KeyMaster og DarkOne er ved at kikke på de forskellige våben og deres ammunition, og vil prøve at få dem til at få samme stats som de har i virkligheden.

5 Andre ting der måske kommer med i 1.80
Akimbo våben:
Som giver mulighed for at bruge to Desert Eagles samtidigt.
Nye spil typer:
Der bliver arbejdet på fire nye spiltyper

Kilde: Optimizer

/TykSak

21 April 2002 - Interview med Optimizer

4Unrealers.com har lavet et interview med Opti hvori der bliver givet lidt mere indsigt i hvordan SF kommer til at udvikle sig i fremtiden.
SF2.0 bliver måske lavet til UT og en endnu ukendt "engine" men vil ikke blive lavet på nogen af de nye Epic "engines"

Læs interviewet på 4Unrealers.com

/TykSak

15 April 2002 - Info om TheEdge

Opti har lavet et interview med den nye koder "TheEdge" for at præsentere ham for resten af "communitien".

Her er et hurtigt resume:
TheEdge er 21 år gammel og kommer fra Finland og han har spillet SF siden 1.55
Der er osse lidt info om hvad han måske vil kode til SF f.eks. Assult, CTF eller akimbo våben.

Læs resten i SFC forumet

/TykSak

11 April 2002 - SF2.0 nyheder

SF2.0

Chris 'Plutonic' Blundell fra Plutonic Design har lavet en map til SF2.0 som hedder "After the Fall". Mappets tema er en udbombet by og ser ud til at være en spændende map.

Chris 'Plutonic' Blundell lavede sidste år mappet UrbanTerror til SF.

Screenshots fra After the Fall

/TykSak

11 April 2002 - Optimizer interview

SFU har udgivet anden del af deres interview med Opti ikke meget nyt deri andet end at den engine der vil blive brugt til SF2 IKKE er U2, UT2 eller UW2003.

Link: SFU Optimizer interview del 1
Link: SFU Optimizer interview del 2

/TykSak

11 April 2002 - Ny SF koder

Der er fundet en ny koder, -=TheEdge=- manden bag den velkendte anticheat kode SFPure.
Han vil nu også komme til at arbejde på SF1.8 og SF2.0 versionerne, og han er allerede igang med at rette bugs og fikse lag problemet fra 1.75.

Kilde: SFC.com

/TykSak

11 April 2002 - SF2.0 nyheder

SF2.0
Nyheder

Der er kommet flere screenshot af en af de baner som "mapper" gruppen TBuildT er ved at lave til SF2.0.

De arbejder i øjeblikket på disse maps til SF:
AF_One
Alcatraz
Chunnel
Jetty
Knox
Library
Cinema
NORAD
Opera
Palace
Shuttle
Sphinx
Stonehenge
Taj_Mahal
Tower
Whitehouse
Venice

Se screenshots fra "Fist mlrs´" bane Venice

/TykSak

11 April 2002 - StrikeForce.dk Opdatering

Så skulle vi være på højkant igen, efter et større nedbrud, hvor vi måtte hente en backup af SFdk på serveren. I mellemtiden har vi desværre misset et par nyheder, så de kommer her....

/TykSak

10 April 2002 - StrikeForce.dk Opdatering

Filerne på StrikeForce.dk serveren vil her i nat blive slettet og derefter uploadet igen så hvis en side ikke virker så prøv igen senere.

/TykSak

8 April 2002 - Flere SF2.0 model billeder

Så er der flere screenshots af de nye SF2.0 spiller modeller der er dog ikke så meget nyt denne gang.

Screenshots af Specc kan ses på SFU.com
Screenshots af Grete, Hope, Sake og Specc spiller Modellerne

/TykSak

7 April 2002 - SF2.0 model billeder

James Finlay Fraser arbejder med SF holdet med at lave en ny SF model billederne kan sammen med nogle screenshots af spiller modellen "Hope" ses på den nye SF side SFU.

Den nye model samt nogle screenshots kan ses på SFU.com
SF2.0 Model index med flere SF2.0 spiller modeller kan ses her.

/TykSak

7 April 2002 - SF søger....

Optimizer søger nu efter folk med erfaring inden for kodning, model tegning, textures, musik eller lyd effekter som vil komme til at supplere det nuværende SF hold og hjælpe med at arbejde på de nye projekter.

Så hvis du har erfaring med nogle af disse ting så send dit CV (på engelsk) til:
optimizer@strikeforcecenter.com

Kilde: SFC.com

/TykSak

7 April 2002 - SF søger....

Optimizer søger nu efter folk med erfaring inden for kodning, model tegning, textures, musik eller lyd effekter som vil komme til at supplere det nuværende SF hold og hjælpe med at arbejde på de nye projekter.

Så hvis du har erfaring med nogle af disse ting så send dit CV (på engelsk) til:
optimizer@strikeforcecenter.com

Kilde: SFC.com

/TykSak

7 April 2002 - SF1.80 nyheder

1.80 RC1

Der er ca. 10 kodere der har søgt koder jobbet og der skulle være nogle gode kodere imellem dem, og Opti håber på at få SF1.80 RC1 ud til test i næste weekend.

Kilde: Optimizer

/TykSak

5 April 2002 -  SFPure RC2e

SFPure RC2e bliver i øjeblikket testet og hvis der ikke bliver fundet nogle bugs vil den blive frigivet.

Nye options i SFPure RC2e:
Døde spillere kan skrive til alle (on/off)
Ghost Cam (on/off)
Admin cheats (on/off)

/KeyMaster

2 April 2002 - Nye kodere søges

Hvad mange igår trode var en aprilsnar ser ud til at være rigtigt.
Brad, StrikeForce holdets koder, stopper pga. tids mangel dette betyder samtidigt at der nu søges en fuldtids koder og nogle "halvtids kodere" til at kode 1.80 færdig.
Disse kodere vil osse blive indviget i SF2 projektet og hvilken engine der vil blive brugt er stadig uklart SF holdet arbejder allerede med den selvom den først vil blive udgivet om ca. et år.

Så hvis du har erfaring med UT kode så send dit CV (på engelsk) til:
optimizer@strikeforcecenter.com

Kilde: SFC.com

/TykSak

2 April 2002 - StrikeForce.dk Opdatering

Filerne på StrikeForce.dk serveren vil her i nat blive slettet og derefter uploadet igen så hvis en side ikke virker så prøv igen senere.

/TykSak

1 April 2002 - SF Case

SF PCen er nu helt færdig og kan ses her, den er ligeledes sat til salg på QXL.

Link til billederne af SF PCen
Link til auktionen på QXL

/TykSak

StrikeForce.dk nyheds arkiv

2001
Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov Dec
2002
Jan Feb Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov