StrikeForce er en UnrealTournament MOD som giver et mere realistisk gameplay.

 
English news
 

StrikeForce.dk nyheds arkiv

2001
Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov Dec
2002
Jan Feb Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov

30 December 2001 - SF1.75 nyheder

1.75
Nyheder

Der kommer ikke en patch (SF1.71) men en fuld version (SF1.75) og størrelsen kommer til at ligge omkring 80Mb dette er inkl. 5 maps:
SFDM-SleepyTown
SFES-Austria
SFHR-HostageCamp
SFTDM-BadCargo
SFTDM-Recurso

Det kan lyde af lidt men senere vil der blive lavet officielle mappacks og størrelsen på SF1.75 skulle få flere spillere på langsomme forbindelser til at prøve det.

/TykSak

30 December 2001 - The Party 2001

Så er The Party 2001 forbi og efter mange timers nørderi var det dejligt at få sovet ud.


Jeg har lagt det sidste hold billeder op fra TP2001 - Se dem her!

/TykSak

28 December 2001 - The Party 2001

The Party er Danmarks største LAN party men der er desværre ikke så mange med i år. Men 2058 er osse en del og med et dejligt 50Mbit internet leveret af BoomTown kan det ikke gå helt galt.

Jeg har lagt det første hold billeder op fra TP2001 - Se dem her!

/TykSak

27 December 2001 - SF1.75 nyheder

Threaders har lavet et udkast til hvordan det nye inventory screen skal se ud og resultatet kan ses til højre.

Der er en afstemning igang i SFC Forumet om hvordan de forskellige personer skal udvikles, i øjeblikket er de forskellige personer i ret ens, men hvis der er stemning for det kan det være at:
1) Alle personer vil kunne løbe med forskellig hastighed.
2) De forskellig personer vil være best til et specielt våben.
3) De forskellig personer vil også være god til andre våben i hans kategori (dog vil han være bedre med et af våbene).
4) De forskellig personer vil kunne hoppe forskellige højder.
5) De forskellig personer vil få forskellig udholdenhed.
6) Hurtige personer vil være mindre præcise end de langsommere personer.

Stem her: SFC Forum

/TykSak

26 December 2001 - SF1.71 nyheder

1.71
Nyheder

SF1.71 bliver ifølge Opti udgivet omkring midten af Januar og alle bugs bliver fjernet så hurtigt så muligt. Clipping bliver nok op til server adminen at bestemme om det skal være slået til eller fra da den giver dårlige ping tider.

Lige nu er StrikeForce holdet begyndt at arbejde på en ny "engine" der er desværre ikke nævnt hvilken kun at den er udgivet og at den skulle være rigtig god både i grafik og netkode og så kan man jo begynde at gætte på hvilken det kunne være.

/TykSak

25 December 2001 - Excessive Strike Force

Brad har lavet en mutator til SF1.71 der gør at alle våben skyder raketter.

Mere info på StrikeForceCenter.com

/TykSak

24 December 2001 - StrikeForce Kabinet - del 2

Så blev mit StrikeForce kabinet endelig færdigt, ikke fordi det tog lang tid at lave det sidste, men fordi jeg ikke lige har haft tid til det.


Kabinettet kan ses under Fan Galleriet

/TykSak

22 December 2001 - Påskeæg

Som en lidt tidlig julegave får i alle SinglePlayer koderne:
(Skriv dem i konsolen som bringes frem ved at trykke på TAB)

MIGHTYMOUSE - You become MightyMouse (strong and tiny).
IKNOWWHOYOUAREANDIKNOWWHEREYOULIVE - 10000 Ammo for primary weapon (also M203).
PREDATORME - 6 grenades are thrown around you (fun with god and/or fly).
INEEDMOREGUNS - Access to inventory anywhere when inv key is pressed.
LIGHTBURNME - Blinds you (like a flashbang).
WEATHERISBETTERUPHERE - Makes you jump really high.
KILLTHECODER - Get a supped up Steyr AUG.
IAMTHEDRUNKONE - Play like a drunk.

/TykSak

19 December 2001 - SF1.71 Patch

1.71
Patch

De mindre bugs der er fundet i SF1.70 vil blive rettet i den kommende 1.71 patch.

Bugs der bliver rettet er:
Player models "Clipping problem" (hvis man står stille i lang tid kan man risikere at blive usynlig.)
Terrorist "model skins" bliver rettet så de ikke lyser op i mørke omgivelser.
+ andre bugs der måske bliver fundet i mellem tiden.

Med patchen følger osse lidt nyt med:
SFMapVote
To nye mutators SFPaintBall og SFGiant (Giant+FatGun+FatBoy)
Måske en mutator der gør at man kan spille alene mod bots i mere end én runde.
Og hvis Aga får tid kommer "hip thrust" animationen tilbage igen. 

/TykSak

18 December 2001 - MapVote

KeyMaster tester i øjeblikket en SF Mapvote der gør det muligt at stemme på hvilken bane der skal spilles ved blot at hente en lille fil.
Man kan også stemme om der skal spilles DeathMatch, TeamDeathMatch, Escape osv.

Se den nye SFMapVote!

/TykSak

18 December 2001 - Påskeæg

Der er på de nye baner gemt nogle små overraskelser såsom en "rimelig" god M4 på "IslandBase".
For at gøre oplevelsen i SinglePlayer sjovere er her også nogle påskeæg. Det er dog koder der er tale om, prøv fx at skrive "MIGHTYMOUSE" i konsolen (bringes frem ved at trykke på TAB).
Dette var den første af de ialt otte nye "påskeæg koder" til SinglePlayer.

/TykSak

18 December 2001 - SF1.70 Fuld Install

StrikeForce 1.70 kommer osse som en fuld install så nye spillere ikke behøver at hente både 160 og 170.
Optimizer arbejder iøjeblikket på at samle nogle SF170 screenshots sammen til et galleri så nye spillere kan "se spillet" før eller mens de henter det.
Så hvis du har nogle gode SF170 ScreenShots så klik her!

OPDATERING! se dem her!

/TykSak

17 December 2001 - SF1.70

StrikeForce 1.70

Så blev StrikeForce 1.70 udgivet og erstatter SF1.65.

Alle bugs fra 165 er blevet rettet.
Eavy Server Brower som gør at Online servere bliver fundet  meget hurtigere.
Nye terrorist model skins.
Net koden er blevet optimeret.


Download SF1.70  |  Terrorist model skins

/TykSak

15 December 2001 - SF1.70 forsinket

1.70
Nyheder

For at få SF170 så fejlfri så muligt vil den blive udsat et par dage.
Da det ikke var cliping der forudsagede LAG på serverne vil dette blive rettet igen.

/TykSak

14 December 2001 - Rettelse

1.70
Rettelse

StrikeForce 1.70 udkommer Lørdag aften, IKKE Lørdag morgen.

Læs mere på SFC

/TykSak

14 December 2001 - SF2.0

2.0
Nyheder

Der er stadig problemer med størrelsen af SF2.0 med maps og textures vil den komme op på omkring 340Mb da de forskellige mappers bruger forskellige "texture pakker" og selv efter at have skåret ned på textures og maps ville den stadig komme til at ligge et sted over 200MB.
Planen er så at få lavet ca. 13 nye maps i høj kvalitet med nye textures og temaer som vil få størrelsen ned på 100-150Mb som også giver mulighed for at PC bladene kan ligge StrikeForce på deres cover CDere.

/TykSak

14 December 2001 - SF1.70

1.70
Nyheder

Det er planlagt at udgive StrikeForce 1.70 tidligt Lørdag morgen.

/TykSak

13 December 2001 - SF1.66 opgraderes til SF1.70

1.66 -> 1.70

Da der både er lavet tweaks, fjernet bugs, kommet nye model skins og nye maps er SF1.66 blevet omdøbt til SF1.70.

/TykSak

13 December 2001 - SF1.66 IR4

1.66 IR4

Efter testen af 166IR4 ser det ud til alle bugs er væk.
Ghostknifing er væk og røgen er blevet optimeret.

/TykSak

12 December 2001 - SF1.66 IR4 (hurtig opdatering)

1.66 IR4

SF166 IR4 er udgivet og vil blive testet her i nat kl 4 (flere IR4 nyheder senere)

/TykSak

10 December 2001 - Ny Terrorist "model skin"

Så fik Optimizer lavet en ny skin baseret på de aftemninger der er blevet afholdt i løbet af aftenen.

Disse skins vil erstatte de Terrorist skins der i øjeblikket bliver brugt i SF165 og bliver inkluderet i SF166 som udkommer om ikke ret lang tid.

Se dem her!

/TykSak

9 December 2001 - Terrorist "model skin" afstemning
Der er blevet lavet et udkast til de nye Terrorist "model skins"


Afstemningen foregår her!

/TykSak

9 December 2001 - SF1.65 anmeldelse
ModSquad har testet SF165 og  har givet hele 9.5 ud af 10.

Læs andmeldelsen på ModSquad

/TykSak

9 December 2001 - Terrorist "model skin" afstemning
Da der har været en del debat omkring udsenet af 1.65 terroristerne
er der nu afstemning om hvilke terrorist model skins der skal bruges i SF1.66.

Her er de nominerede:

Afstemningen foregår her!

/TykSak

8 December 2001 - SF1.66 IR3

1.66 IR3

Sonic har nu frigivet SF 1.66 IR3 til betatesterne!

Det gode:
Der er blevet fjernet nogle bugs og Widdow Makeren er blevet mere præcis.

Det dårlige:
Det ser desværre ud til at der er en del problemer med at slippe af med "ghost knifing" en mulighed er måske at fjerne keybinding af kniven.
Selv hurtige PCere har problemer med røgen fra røggranaterne.

/TykSak

7 December 2001 - SF1.66 IR2

1.66 IR2

SF 1.66 IR2 er blevet frigivet til beta testerne og indtil videre er der ikke fundet nogle større bugs der kan ødelægge gameplayet.

/TykSak

5 December 2001 - SF1.66 IR1

1.66 IR1

SF 1.66 IR1 er blevet testet men den har desværre stadig et par bugs så 1.66 IR2 er undervejs og der skulle gerne være færre bugs i.

/TykSak

3 December 2001 - SF2.0

StrikeForce 2.0
planer

Det er på nuværende planlagt at få nye "Player models" og ny HUD grafik.
Størrelsen på SF2.0 skulle komme til at ligge under 150Mb og det vil inkludere 2-3 kvalitets maps pr spiltype.
Der er også planer om at updatere SF hver eller hver anden måned.

Kilde: Optimizer

/TykSak

3 December 2001 - SF1.66

1.66
PATCH

Med mindre end en dag bag sig er fundet lidt for mange bugs i SF1.65 så der bliver i øjeblikket arbejdet på at få en SF1.66 patch ud hvor:
ghost knife,
inventory bug,
chat screen baggrunden,
røggranat fps,
floor swimming bug
Og andre bugs der virker negativt på gameplayet vil blive rettet.

Kilde: Optimizer

/TykSak

2 December 2001 - StrikeForce 1.65 patch

StrikeForce 1.65

Så blev StrikeForce 1.65 udgivet.

De største ting der er sket i 165 er: 
Nye våben: Widow Maker, Steyr Aug, M203, Desert Eagle og HKG36.
Alle våben er blevet optimeret og har fået mundings flammer og tracer fire.
Nye lyde til granater og Claymore og granat chock effekt.
Og selvfølgelig Røg granater.

Se hele listen på StrikeForceCenter.com

StrikeForce 1.65 indeholder også:
4 TeamDeathMatch baner:
Dogtown
ForWhomTheBellTolls
Recurso
Reservoir

2 DeathMatch baner:
Graffiti
HavnJiesavrre

og 1 Escape bane:
Reservoir


StrikeForce 1.65 kan hentes på vores server eller på StrikeForceCenter.com

/TykSak

1 December 2001 - SF165RC3a og RC4

1.65
RC3a/RC4
Nyheder

RC3a og RC4 er ude og der bliver testet hårdt for at se "anti-snyde kodningen" virker og de fejl der var i RC3 er nu blevet rettet.

Mens RC4 bliver testet af Recon, DarkWolfNine og Sonic arbejder Opti, DarkOne, Iknietjij, |\|eo og Threaders på at finde nogle maps der gode nok til at komme med i en 165 Mappack.

Opti har også kikket på muligheden at få maps konverteret fra SAS, TO og INF til brug i StrikeForce til gengæld bliver disse MODs nævnt i de 14 forskellige spilblade som SF165 bliver udgivet sammen med.

Så alt i alt ser det ud til at vi nu er meget tæt på at 165 bliver udgivet.

/TykSak

StrikeForce.dk nyheds arkiv

2001
Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov Dec
2002
Jan Feb Marts April Maj Juni Juli Aug Sep Okt Nov