Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Saturday, 22 January 2022 06:39 am
StrikeForce.dk Forum Index » » SF Clan Forum » » New SF Clan!! :-)
Gå til side ( 1 | 2 Næste side )
   Navn
New SF Clan!! :-) Email this topic to a friend!
Gogeta

Indsendt: 2002-07-17 15:23       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Yooo all u crazy danish dudes !!

There will soon be a new Strike Force clan in town check out http://ssj2gogeta.netfirms.com We are not with many people yet. In fact only 3 full members, with 2 players considering and probably my best friend from school will join up too. But I can't ask him yet, because he's on vacation in Canada right now .. hehe

The site is far from finished yet, but I just wanted to share all this with you guys hehe

See Ya'll Around!

Se profil på Gogeta   Email Gogeta   Gå til hjemmesiden af Gogeta     
Jimmy-Jazz

Fra: Danmark
 Indsendt: 2002-07-17 15:49     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
...congratz !...girlyboy
  Se profil på Jimmy-Jazz
GASP

Fra: Middelfart
 Indsendt: 2002-07-18 08:29       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Nice to hear Pure-girly---

More clans... is a nice thing!!!

Se profil på GASP   Email GASP     
Gogeta

Indsendt: 2002-07-18 13:09       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Pure-girly?? Why didn't i think of that to use as my new nickname ... well anyway thx all .. its gonna be great

Gog_*NiA*
N00bs in Action team leader
www.noobsinaction.com
gognia@noobsinaction.com

TykSak
SF Admin

Fra: Aabybro - DK
 Indsendt: 2002-07-18 13:22       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
NO KIDDY CANNON

Se profil på TykSak   Gå til hjemmesiden af TykSak       
Gogeta

Indsendt: 2002-07-18 15:24       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Kiddy Cannon Rulessss Although i never played with it in SF itself But it rules in the other games that i played (SOF2, Tactical Ops)

Gog_*NiA*
www.noobsinaction.com
gognia@noobsinaction.com

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-07-19 16:14   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ja jeg checkede lige, hans hjemmeside, der er 3 Multiclanners i den..

(V)~Scorpion~NL - Som Punisher..
-=APC=-FERSLEV.Dk
~>DEK<~Coyote.Dk

Han gør den public, når han er færdig med at lave hjemmesiden, og så er de officielle clan hookers..

sorry C and Fer...

/Doggy

Ferslev.DK

Fra: Fredericia
 Indsendt: 2002-07-19 16:20       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Doggy lig lige mærke til at C har sagt det herinde, og det samme ville jeg have gjort i aften....men det har du jo klaret TAK....

Der er intet hemmeligt i det...og begge vores clanledere ved det .....

Se profil på Ferslev.DK   Email Ferslev.DK     
Gogeta

Indsendt: 2002-07-19 16:23       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
LOL .. great ... nice to see ur chicken enough not to post with or real name and not in english to ... probably thinking I won't understand what it says. Damn stupid 13 year old kid.

You think I don't know they are in more than 1 clan? I know and I don't care. I started this clan to have fun playing with my friends. And if they are in other clans and want to join mine as well than I don't make a problem out of it.

So Divine_Wrath ... or DK Muppet, or whatever clan you're in now .. u better shut up and think before you go ahead judging people. You played in like a million clans. I even heared some other stuff, from good trustable friends, about you that I won't put down here, cuz it is not related to this.

/Purity OUT

Gog_*NiA*
www.noobsinaction.com
gognia@noobsinaction.com

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-07-19 17:40   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ja ok Ferslev, men jeg så bare i var der i, så satte jeg jer på listen.

Purity, i can answar every single little question of yours:

Im not chicken enough to write in my name, well thats because some sort of f00kin bug is loggin of just as i log in...

and i write in danish because ITS A FUCKING DANISH FORUM.. if you want me to write in english as i do now, then post this in the english thread..!!

and yes my name is Divine_Wrath, and im on the Danish National Team, Thats hy Im [DK]Muppet aswell..!!

and ive been in a million of clans, yes because ive been a clan hooker myself once, and you are still i get the feeling off.. you have been in just as many clans as me.. and i got some not releated stuff about you aswell.. so shut up... i made the list, its now official on the Fight Hooker Forum... i dont care what you gonna say now...

/Doggy

Bab

Indsendt: 2002-07-19 19:16       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hund.. Hvis du vil kører en personlig kamp imod alle som er med i mere end en klan, ja så gør du det..

Bare du ikke kommer med en masse beskyldninger, om spillere som er med i 2 klaner, som vi acceptere nu.. Fordi 1 klan er for stor en mundfuld..

Jeg har set din liste, og den er fuld af crap..

F.eks har du HSB på.. SPILLER HSB MERE ??

Desuden har du skrevet til whitenigga, at han har været med i 2 klaner (hvilket vi acceptere).. Du har været med i ca 342..

Så slap lidt af, og kom med nogle konkrete beviser, istedet for bare at råbe højt..

Bab

Se profil på Bab   Email Bab   Gå til hjemmesiden af Bab     
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-07-19 22:02   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
bab har jeg bedst dig om at komme med en post? nej det tror jeg ikke..

Jeg har været i 23 claner, har du et problem med jeg har været clan hooker? hvis du har, så lad i det mindste være med at skrive hver en lille detalje om hvad du føler..! hold dig sgu da i steder for uden om.. og jeg beskylder ikke nogen for noget, jeg har bare lavet en liste over hvem der har 1 eller flere multi clanner...

Ja jeg tog HSB på, pga af at de kommer tilbage i næste måned eller noget lign, og JA de er active, de er bare i inactive lige nu, pga de skal træne lidt mere...

Og konkrete beviser, ja jeg har virkelig ikke nogen, men hvis du nu bruger 2 KEDELIGE timer på at checke alle claner igennem, så ser du nok det samme navn Om og OM igen!! tror du ikke? jeg mener det er sgu ikke alle der hedder rotten med småt, og er i 3 claner vel!? NEJ og jeg checkede også om de var linked meeeeen neeej det var de ikke, men bab laver sin egen liste, for han er ældre og meget klogere.. bab go home, and have fun... jeg har ikke bedt om din post...!

/Doggy - Tykke vad satan er det her for en bug, den går mig på nerverne..!

Bab

Indsendt: 2002-07-19 22:08       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hej Hund..

Hvis du ikke vil have kommentar, så skal du sku da ikke skrive i et forum..

Så skriver du heller i din lille lommebog, fordi her må du forvente at få noget modstand. Især når man kommer med beskyldninger som man ikke har bevis for..

Og jo.. Jeg har siddet mange timer og tjekke cb igennem..Og ja det er sku kedligt, men jeg tjekker trods alt før jeg lukker lort ud..

Men det lærer nok, når du bliver 14..

Bab

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-07-19 22:45   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
hehe Bab, ja når jeg er 14, men det gjorde du åbenbart ikke, for jeg kan godt komme med et par fejl i din liste, det kan du sikkert også i min, men jeg chckede efter...

Of hvis du absolut vil være leder for Strikeforce.Dk Modstands bevægelsen, jamen så go ahead, jeg er ligeglad..

In fact, synes jeg at du lige frem skal udpresse alle dine føleser om det her...

Kom nu.. jeg venter..

/Doggy

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-07-19 22:47   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
HuH, hvorfor kom den 2 gange? og der er enda en ændring på den... ? HuH?

EDIT TykSak:
prøv lige at logge ind her og se om det ikke virker
http://strikeforce.dk/phpBB/login.php

[ Denne Besked blev editeret af: TykSak den 2002-07-19 22:51 ]

Gogeta

Indsendt: 2002-07-20 00:15       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Damn divine .. you should better think before u start posting all kinda weird shit.

And i dont care if u post in danish or whatever other language u can think of. I get to know what u say in any case .. I know what the posts above here mean.

I'm backing up Bab.

Grow up dude!

/Purity

BTW ... this is the last post im wasting on you.

Gog_*NiA*
www.noobsinaction.com
gognia@noobsinaction.com

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-07-20 01:01   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Det kan ikke passe at hver gang der er nogen der gør noget fornuftigt, så skal man flame vedkommende.. grrr
KeyMaster
PostMaster

Fra: Lemvig
 Indsendt: 2002-07-20 02:05       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
en gang luder, altid luder

Se profil på KeyMaster   Gå til hjemmesiden af KeyMaster   
Zoodad

Fra: Århus
 Indsendt: 2002-07-20 02:25     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat

Purity this post will be in english..you would get it anyway if it was in danish as you say.

First of all I would like to say that Divine has misunderstood the hooker thing... as of now a player can be in 2 clans if you take the poll on hooker-forum as a guideline.. The primary goal with all this anti-hooker.. is, and correct me if im wrong, is to start listing of players in 3 or more clans..then gradually lower this to a 1 man 1 clan thing, which will bring in alot of clans and i dont know if that would work out. Until very recently the poll was saying that the majority ( about 50%) liked the 1 man 1 clan, and why not list all clans with dual-claners, if 1man 1 clan is going to be the end result of the list?? it would save alot of work, allthough i think its a bit naive to think that all clans will be "pure" in the future. Well.. Divine posted the list as a help, not as a try to offend anybody because the list had to be carefully investigated before it could be merged with the OFFICIAL list on the hooker-forum.
And last thing..Divine have been in many clans, but NOT 342 at the same time. Changing clans once a year or once a week has absolutely NO relevance here..

Kind regards
Dad

[ Denne Besked blev editeret af: Zoodad den 2002-07-20 02:37 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Zoodad den 2002-07-20 02:38 ]

Se profil på Zoodad
Bab

Indsendt: 2002-07-20 07:29       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-07-20 02:25, Zoodad skrev:

First of all I would like to say that Divine has misunderstood the hooker thing... as of now a player can be in 2 clans if you take the poll on hooker-forum as a guideline.. The primary goal with all this anti-hooker.. is, and correct me if im wrong, is to start listing of players in 3 or more clans..then gradually lower this to a 1 man 1 clan thing, which will bring in alot of clans and i dont know if that would work out. Until very recently the poll was saying that the majority ( about 50%) liked the 1 man 1 clan, and why not list all clans with dual-claners, if 1man 1 clan is going to be the end result of the list?? it would save alot of work, allthough i think its a bit naive to think that all clans will be "pure" in the future. Well.. Divine posted the list as a help, not as a try to offend anybody because the list had to be carefully investigated before it could be merged with the OFFICIAL list on the hooker-forum.
And last thing..Divine have been in many clans, but NOT 342 at the same time. Changing clans once a year or once a week has absolutely NO relevance here..

Kind regards
Dad

Sorry Dad.. But he'll have to learn, that the real world goes by some rules..

Cant accuse someone for things that aint correct..According to what ever rules there are made..

Its clear, (if he had taken the time to read it), that we only went for 3 or more. At least in the beginning.. Banning the whole ladder, wont be fun either..

Then ill come to the "facts"..

Why should HSB enter hybernation, because of Training.. A clan that havent lost a match since 9th.dec and then back to 4th aug for the second last defeat. Wont mention that the third last defeat, was over 1 year ago.. "UPS i did it again.."

The 342 thing aint about being in the same 342 clans at one time.. Its about accusing whitenigga for being in 2 clans long time ago.. And a big ? in the discussion is, that players changing clan twice a week, are the big problemo.. I know it was in the past, but i wasn't the one that started the question. Ill just sent it back, so he could see, that the facts has to be right, when we comes to a discussion, that are so hot as this is.. Im sure it aint fun to be confronted with one's past.. Even for Doggy or whitenigga (or his clan)

Bab

DeadGuy

Fra: Frederiksberg
 Indsendt: 2002-07-20 09:13       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
I think its rude to post in danish when the rest of the post is in english!

Comon - thats not nice, Goge writes a lot in here (Non spam) so let os treat him with respect!

Se profil på DeadGuy   Email DeadGuy   Gå til hjemmesiden af DeadGuy       
Gogeta

Indsendt: 2002-07-20 11:18       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
THX DAD, BAB an DG

I know I've changed clans alot of times in the past ... but I went back to my old clans, and not to new ones .. i know that won't make a difference when you go look for people that changed clans often. So far I have been in CFM, V, ChAoS, RN .. and now I have my own clan. those are 4 clans in 2 years ...

I know I was a clanhopper a while ago. But I took a few months break and then i played a few months without a clan, before deciding to start on my own.

Why I got so angry with Divine was that he was accusing Coyote, Ferslev and Scorp of clan hookerism. I think they are the most loyal people to their clans, repectively DEK, APC and (V).

And my personal view on dual clanners:
I think dual clanners won't harm the competition, as long as they don't play in wars that involves both clans. That way won't harm the competition I think.

I do realize why you guys are doing this. In CFM I played a clan war against KFF. After the war it apeared that in KFF were only dual clanners who were only in top clans :-/.

hehe i do appreciate that u guys want to clean out the ladders. But damn ... start with the worst clans, and not a clan that is not even registred at CB yet.

/Purity

Gog_*NiA*
www.noobsinaction.com
gognia@noobsinaction.com

GunMaster(IBM)

Fra: hmmm?
 Indsendt: 2002-08-14 11:48     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
well
don't want to interrupt your discussion here;
but congratz with the clan purity
incase i forgot to say it a while ago

- Kamakazi(IBM)

btw: jeg er ikke dansk

Se profil på GunMaster(IBM)
JODE
Dr. Honeydew

Fra: Copenhagen
 Indsendt: 2002-08-14 12:51     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
0wned!
  Se profil på JODE   Gå til hjemmesiden af JODE   
Coyote

Fra: Herning
 Indsendt: 2002-08-14 14:14       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Back from holiday......

Hi im Coyote im a clanhooker......
That is if you talk to alot of people...
but you know what...
I dont give a flying fuck about what a boy at 13 says..or anybody else.....
I dont cheat...i dont bitch at people...and i think most people like me.=)) ( ego and soo what )
I do stuff for the people who plays sf..like plannig Lan`s and meetings and other stuff....

Soo buttom line...you can all say and write what ever you want...And i mean you too Divine...Who are you too tell me what to do....
make a new rule about clanmembership and i will go by it...otherwice..you dont have to mention my name...=))

Sorry my eng suck...but i try...

DEK/EBS-Coyote off.......

Se profil på Coyote   Email Coyote     
Gå til side ( 1 | 2 Næste side )

Lås dette Emne Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.021989 seconds.
Saturday, 22 January 2022 06:39 am