Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Saturday, 22 January 2022 06:23 am
StrikeForce.dk Forum Index » » SF Clan Forum » » Clanhuukers !
Gå til side ( Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 Næste side )
   Navn
Clanhuukers ! Email this topic to a friend!
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-06-14 13:36   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-06-14 12:45, JODE skrev:
Quote:

On 2002-06-14 12:14, Wizard^King(IBM) skrev:
But it can be put very simple, if we didnt want to fight huuker clans, we might as well stop playing CW's, and it would also mean we couldnt play MYTH also

Its actually pretty funny I posted a post about dual-morale.. ur talking and spitting out things about clan huukering etc.. making everyone think IBM is so clean.. I'm just correcting to all those who are reading this thread.. that IBM by no means are clean from clan huukering they also have multi claners in their team.. just go look at cb. Just wondering why you Wizard^King think about those players?? Why are you even playing IBM? U'd fit allot better in ZOO as I see it.. they are the pure arian sf_players ..

/JODE

Well well well, actually i wasnt aware of that JODE (a clandoubler in IBM) but know iam.
That doesnt change the fact i dislike it veery much, and about me being double moraled, well maybe iam in some points, but sure not on this issue.
I know u dont bitch on us, i like a discussion also, but u should be damn well aware of that by now

Dont understand why u are trying to make IBM look bad/clanhuuking, as u should know it is not in the interest of IBM to have players that are in other clans....

And no JODE u are not accepted by the wizard

Dennis!
Husk det er med !

Indsendt: 2002-06-14 13:46       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg kaster lige op............!
Hvad sker der med IBM ?
Kig spillerne efter på CB, undersøg om I "gider" spille mod dem og hyg jer.... MEN ... klap hesten med at kalde folk clan ludere....
Ankor har været og er nu blevet HELLIG (?)
Resten hedder "klaphat"^ og er oxo en klan .. bare ikke en spilbar klan!
Spillet understøtter simpelthen ikke "frysning" af spiller, så hookerism vil være der ALTID..... se nu på faking wars.. man kan snyde med cw's på ladderen, så folk gør det! FAKTUM.... piv over noget andet... plz... jeg har aldrig været i flere klaner, så I kan ikke drille mig og heldigvis... TÆNK at ynke over noget så simpelt(?) piv hellere over noget bedre, så som verdenssult eller krig!!
F00k , kastede op alligevel

Mangler nok forståelse.........

Se profil på Dennis!   Email Dennis!   Gå til hjemmesiden af Dennis!     
GASP

Fra: Middelfart
 Indsendt: 2002-06-14 13:53       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
>>>>>SKAL VI SÅ IKKE KRAMME MERE DENNIS!?<<<<<

Se profil på GASP   Email GASP     
Wizard^King(IBM)

Fra: IBM
 Indsendt: 2002-06-14 13:54     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ja huukerism vil altid være en mulighed for dem der ingen pli eller liv har, heldigvis findes der mennesker man kan stole lidt på uden de lige pludselig er med i 5 klaner.

Så neej huukerism blir ik stoppet så længe der er nogen der syntes det er sjovt at smadre ladderen, eller være sammen med vennerne som mange bruger som undskyldning pfffff..

*Say no to clanhukerism*

Se profil på Wizard^King(IBM)   Email Wizard^King(IBM)
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-06-14 14:07   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
quoting can be a biatch

Its true, you should not throw rocks when living in a house of glass.. (loosly translated )

JODE, I solely play in IBM. (in SF)

A lil story...

I once played in =TFA=, that clan was boring so I started IBM wiw some collegues.
While that went on, I played alot with my friend CYNIC, we made a clan that joined Skandiladder. It was called KB = Klaus Banden.
IBM was not part of Skandiladder at the same time! (so no problemo!)
I was asked to join startag clan by DarkOne, seeing that the rules for acceptance was not based on friendship, but skill alone - i refused.
Before it got renamed to MYTH it was called DK.
It was partly made to take the battle against StarTag - Yet again I was asked to join - never played a single war, but i still was part of it. It got renamet to MYTH, unknown to me why - the codex changed and I basically was inactve so I decidet to quit that too.. it just wasent fun.
DK (and starTAG) clan was kinda to make a strong danish team to fight some of all the other hooker clans on CB.
The principle died, so some of us left, some stayed.

Becourse we in IBM experianced some wars unplayable of lack of ppl who cpould join servers and play on various times, we decided it would be good to have more ppl join.
We lopoked around, and the old ZS clan looked nice. I was not aware that ENEMY is part of V, Im sure he will make up his mind soon. ( - not to be discussed here )

I know u are not trying to pick un us Jode, and are trying to make a point that we aint all clean.. It annoys me as hell that u are right hehe, but I at least try to tell ppl not to accept clanhookerism - doing everything else (like acceptance) is killing the game.

When you start playing SF now, you see alot of ppl runaround with clan tags. 90% of them without tags are in clans anyways.
Why is that ?
Becourse ppl want to belong somewhere.
When you have played SF for a time, you have a sertain skill, you will:
a: want to join a clan to learn more.
b: be asked to join a clan becourse u be good.

if a: good - you will propably look aroeund before joining - thus finding a clan you can rely to - be loyal to.
if b: hmm, might be lucky they suit you - maby not - maby in time you find other clans you like - maby you join them - maby you dont wanna leave your old clan becourse u got to know them and they need you (u dont wanna be a bastard) - so u become a clanhooker.

I see this as an attitude pronblemo.
If everybody else can be multiclanner, then why not me?
When ppl look at clanbase and see top 20 clans be multiclanners, then it almost the same as yelling: to be good u must be multiclanner!
The reason it sux is that yes, some players are better than others.
When everything in CB is faaked up and you cant see who you play, it gets annoying as hell. We now use ½ our prepare time before all challanges to check up all ppl and their warreports. Its killing that you have to make so many crossreferances.
I really mean this: it sucks!

There should not be a official rule against multiclaners, it should NOT be nessacary.
again, its sucky attityude from ppl.

bah, cu

ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-06-14 14:09       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
me me me

about ^ "clan" .. its a tag. not a clan.
might be alot of ppl outside IBM - who knows.

theres also alot of other "not a clan" tags.. look areound.

Se profil på ankor(IBM)   Gå til hjemmesiden af ankor(IBM)   
DeadGuy

Fra: Frederiksberg
 Indsendt: 2002-06-14 14:42       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg kan godt forstå at nogle gerne vil spille mere end andre, men hvorfor laver de så ikke EN klan, som spiller kampe hver dag? hvorfor 3 klaner med samme personer?

Jeg kan tildels også forstå at man ønsker at spille med sine venner, men der kan man sagtens gøre uden det behøver at være krige - Lav en ~ klan, og spil sammen.

Jeg synes også det kunne være sjovt at spille sammen med myth, men jeg ønsker at spille kampe i IBM, det passer dint til mit ønske om kampe mv.

Grunden til at man ønsker at oprette 3 klaner kan kun være for at snyde - jeg kan ikke komme i tanke om andre grunde!.

Se profil på DeadGuy   Email DeadGuy   Gå til hjemmesiden af DeadGuy       
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-06-14 14:45   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Umiddelbart som jeg ser det er det sådan at i toppen af toppen er der flere gengangere...og mange af dem er ikke danske...hehe...nogen af dem er.....
Problemet for jer som skriver her og andre steder...hvad er det...at i ikke selv er gode nok til at være med ( hvilket for nogle ikke er fakta ;o) )...at i ikke kan tage de claner i en kamp....eller hvad sker der...???
Det er da kun fordi nogle gerne vil op i toppen og ligge og ikke kan det pga supergode spiller.....men så må man jo vende den rundt.....
Hvis det er de samme i skal vinde over...så bliv bedre og vind......

Det andet problem med snyd osv...damn ville det ikke være skønt med et spil foruden snyd...men nogen har ikke pli nok....øv for det.....

Det kan godt være at denne her ^ ikke er en clan for sig selv...men jeg har da prøvet at komme på en server hvor det kun var dem med ^ som skulle spille som sf.....da dem med ^ ville " træne " sammen......
Jeg har godt nok også mange gange siddet og tænkt hvem er det som skriver til mig som om de kender mig...og jeg tror ikke jeg ved hvem personene er.....men det gør jeg skam...hehe....
Om man spiller med fake navn...eller i flere claner......take it or leave it.....nogen skulle for længe siden ha lavet en regel omkring det....
Det er ikke sådan og indtil det bliver, er der jo ikke andet for end at acceptere....

Vi er mange som ser frem til en spændende afgørelse på DM......kunne vil ikke tænkes nogen vil ha sået lidt splid så det ender med myth ikke skal kunne spille den kamp???

LMAO hvis det er........

Fordi nogen har den mening at man ikke skal være med i mere end en clan....bliver det jo ikke en regel af den grund....SÅ GLEM DET DOG!!!!!!!!!!!!!!

DeadGuy

Fra: Frederiksberg
 Indsendt: 2002-06-14 14:50       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Fedt at poste annonymt.

Kom med et navn!

Se profil på DeadGuy   Email DeadGuy   Gå til hjemmesiden af DeadGuy       
JODE
Dr. Honeydew

Fra: Copenhagen
 Indsendt: 2002-06-14 15:07     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Damn.. I'm so proud of US!!! I was just gone like 1 hour after a post that I tought was going to put the place on fire but instead I find allot of decent and interesting points/views here. Sweet dudes.. Yep allot of nice posts and ankor is putting out a great word out.. wespect. I'll never get accepted by wiz ffs.. but what would be world be without some hatered Hehee.. damn I hope to see you in the match against DM.. I will have some l33t taunts customly built up for you dude Anyways.. I sorta got bored already.. maybe we should have started flaming? Dunno.. was great to chat with ya guys.. luv ya all (- wiz).

/JODE

Hello. I am a professional scientist with an I.Q. of 211. Would you like to come over to my mother's basement and watch my complete collection of Babylon 5 tapes?" Although it hasn't worked once yet, it's

Se profil på JODE   Gå til hjemmesiden af JODE   
JODE
Dr. Honeydew

Indsendt: 2002-06-14 15:12     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ups and the stuff about star tag and myth.. jep the original idea was about that.. but then many people started to realize that we could realy run a fun and nice clan together.. and most importantly have a danish flag on it..so we changed name and made a it a real team.. ibm has some challenge to beat us in DM (we hope).. even with the 50 rounds of recurso training during last tuesday. But we also have thought about running MYTH onto the inter ladder next autum (we are already but no matches played).. anyway gg @ all.

/JODE
Hello. I am a professional scientist with an I.Q. of 211. Would you like to come over to my mother's basement and watch my complete collection of Babylon 5 tapes?" Although it hasn't worked once yet, it's

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-06-14 15:21   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
IMHO, der er stor forskel på at være med i en international konkurrance (Clanbase) og spille sammen på en public server.

Quote:

Vi er mange som ser frem til en spændende afgørelse på DM......kunne vel ikke tænkes nogen vil ha sået lidt splid så det ender med myth ikke skal kunne spille den kamp???

nej da, det bliver en god kamp.
Tror da også at myth bliver mere tændt i bukserne af en lille menings udvæksling.

Quote:

Fordi nogen har den mening at man ikke skal være med i mere end en clan....bliver det jo ikke en regel af den grund....SÅ GLEM DET DOG

Det er rigtigt.
Men jeg tror at de fleste rent faktisk har det lidt som JODE. Det er naturligt forekommende så de kan ikke se problemet.

Det er ligesom at tage stoffer - dem der ikke har prøvet det, kan være fanatiske modstandere uden at ane hvad de snakker om.
Men de kal lave regler fordi de ser eftervirkningerne.
Hvis man gir op på forhånd, så er det afgjort.

Når man tilmælder sig en international ladder som SF ladderen, så gør man det for at måle sig med andre.
Hvis de 15-20 øverste klaner i denne ladder er de samme folk, hvor er den reelle konkurrance så?

Hvordan kan man tro man kan konkurrere med 1 klan og måle sig med den, hvis de bare lige låner spillere fra en anden klan, som de ved man lige har tabt til ?

Det er jo både spillerel, demoer, strategier og inside knowledge om andre klaner der bliver udvekslet..

Det er helt utroligt at folk ikke kan se det her som det reelle problem som det er.

fint nok at folk spiller sammen, man behøver bare ikke lave en klan for at ha det sjov sammen.

ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-06-14 15:24       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
me me me .. (fix det forum !)
  Se profil på ankor(IBM)   Gå til hjemmesiden af ankor(IBM)   
Wizard^King(IBM)

Indsendt: 2002-06-14 15:30     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-06-14 15:07, JODE skrev:
Damn.. I'm so proud of US!!! I was just gone like 1 hour after a post that I tought was going to put the place on fire but instead I find allot of decent and interesting points/views here. Sweet dudes.. Yep allot of nice posts and ankor is putting out a great word out.. wespect. I'll never get accepted by wiz ffs.. but what would be world be without some hatered Hehee.. damn I hope to see you in the match against DM.. I will have some l33t taunts customly built up for you dude Anyways.. I sorta got bored already.. maybe we should have started flaming? Dunno.. was great to chat with ya guys.. luv ya all (- wiz).

/JODE

hah JODE u cant fool me, i know u have deep feelings for me, and for that reason cant flame

But then again deep inside u know what iam preaching is somehow true.
Oh and about the taunts as i said earlier i will be in the match but u wont see me...

*Finnish peep drink to much vodka*

JODE
Dr. Honeydew

Indsendt: 2002-06-14 15:45     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-06-14 15:21, Ankor skrev:
nej da, det bliver en god kamp.
Tror da også at myth bliver mere tændt i bukserne af en lille menings udvæksling.

Hehe.. if you call a rape a good game.. then ur prolly right.. my guess goes: 26-12 to myth..

/JODE

SniperBob
[><((((*>~]™

Fra: Sweden
 Indsendt: 2002-06-14 15:52       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ok, we didnt left the Int. ladder just coz we lost 2 or 3 matches. we did it because they enabled the hibirnate rule, and I know that we didnt had the time to play a war every second week. But now when the hibirnate rule is disabled again we are back. But I will have a close look at every clan we play from now on coz I dont whant to play freaks, fakes and hukers no more.

Poop!

"why cant all be as friendly and nice as the teams in the Scandia ladder?"

[ Denne Besked blev editeret af: SniperBob den 2002-06-14 17:27 ]

[ Denne Besked blev editeret af: SniperBob den 2002-06-14 17:30 ]

Se profil på SniperBob   Email SniperBob   Gå til hjemmesiden af SniperBob     
KeyMaster
PostMaster

Fra: Lemvig
 Indsendt: 2002-06-14 22:18       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
I like you avatar bob, realy cool

Se profil på KeyMaster   Gå til hjemmesiden af KeyMaster   
9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-06-16 10:52     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg undrer mig lidt over moralen hos nogle IBM spillere... er det princippet man er imod, eller er det når det tager overhånd og samme folk er i 3-5 klaner?

Iøvrigt synes jeg at det er underligt at IBM har 5-6 spillere klar til en planlagt kamp mod os, men melder afbud, pga GunMaster ikke kan spille den dag.... Troede at I havde så meget pli hos IBM (med jeres kodeks), at I ville spille med rent dansk hold til DM.

Ser ud som om moral er godt, og dobbeltmoral er dobbelt så godt!!! LMAO

Elsker sgu jer IBM... (en lidt sjovere klan)

Se profil på 9600BAUD   Email 9600BAUD
KeyMaster
PostMaster

Indsendt: 2002-06-16 11:22       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
BAUD du ved godt at vi aldrig spiller før kl 21 ik, jeg tror fakstisk at det er sket 1 eller 2 gange hvor vi har spillet før, så måske er det ikke derfor

JODE
Dr. Honeydew

Indsendt: 2002-06-16 11:24     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
welcome back from the planet of the sun master..
KeyMaster
PostMaster

Indsendt: 2002-06-16 11:34       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
shut up JODE
Wizard^King(IBM)

Indsendt: 2002-06-16 12:24     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-06-16 10:52, 9600BAUD skrev:
Jeg undrer mig lidt over moralen hos nogle IBM spillere... er det princippet man er imod, eller er det når det tager overhånd og samme folk er i 3-5 klaner?

Iøvrigt synes jeg at det er underligt at IBM har 5-6 spillere klar til en planlagt kamp mod os, men melder afbud, pga GunMaster ikke kan spille den dag.... Troede at I havde så meget pli hos IBM (med jeres kodeks), at I ville spille med rent dansk hold til DM.

Ser ud som om moral er godt, og dobbeltmoral er dobbelt så godt!!! LMAO

Elsker sgu jer IBM... (en lidt sjovere klan)

Hov hov du, blir i ikke en smule grove nu...

9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-06-16 16:23     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
blir? vi har da altid været grove...
  Se profil på 9600BAUD   Email 9600BAUD
Wizard^King(IBM)

Indsendt: 2002-06-16 16:27     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat

CYNIC

Fra: VB
 Indsendt: 2002-06-17 12:40     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-06-16 10:52, 9600BAUD skrev:

Var det ikke det i fik [nudi]Air med i jeres clan for ???? LMAO

Så vidste man ligesom hvor det bar hen !!!!

Se profil på CYNIC
Gå til side ( Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 Næste side )

Lås dette Emne Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.023684 seconds.
Saturday, 22 January 2022 06:23 am