Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Wednesday, 19 September 2018 06:42 am
StrikeForce.dk Forum Index » » DM i StrikeForce 2002 » » T$H melder sig ud af DM
Gå til side ( 1 | 2 | 3 | 4 Næste side )
   Navn
T$H melder sig ud af DM Email this topic to a friend!
Snake

Fra: Esbjerg
 Indsendt: 2002-05-15 22:34       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Vi skulle spille mod MYTH iaften d. 16/5 kl 21,00, kampen har stået på CB en uge og aftenen før sagde Prophet til Warlock at han glædede sig til kampen, 20,55 fik vi at vide at de kun kunne spille 4 mand selvom de var tilmeldt 6 mand.
Vi har aflyst flere kampe på CB for at spille DM, og folk har taget hjem fra 60 års fødselsdag samt annuleret private aftaler netop for at kunne spille iaften.
Da der ikke er regler for at man kan cancel en kamp 5 min. før den skal spilles mener vi ikke at vi vil være en part af DM for det er lidt for useriøst, vi risikere at skulle spille alle kampe den sidste uge.
Personlig mener jeg at MYTH skulle ha' tabt denne kamp da de ikke aflyser noget før så vi kunne ha' planlagt en ny DM kamp.
Alle vores udfordringer i DM kampene er ikke accepteret af nogen, så det vil sige at man ikke bliver straffet for at melde fra i sidste øjeblik.
Da T$H har meldt fra har dyrene fra ZOO en chance for at vinde DM. Good luck ZOO

Se profil på Snake   Gå til hjemmesiden af Snake   
Prophet
M . I . A .

Indsendt: 2002-05-15 23:11     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
OK først alle, hvis man bruger CB til at lave en challenge skal den accepteres af den anden clan, er den ikke bliet det burde TSH som har lavet challenge have kontaktet WAR ARRENGER eller CLAN LEDER fra MYTH og hørt om det ville blive til noget......

Udover det fordi 6 spillere står som available er det faktisk sådan at alle kunne stå maybe da TSH ikke kan se dette....
og det var faktisk sådan at 2 stod maybe, dette ville sige 4 spillere, og desværre kunne ingen spille udover de 4...

en anden ting er om jeg glæder mig til kampen eller ej, har jeg jo ikke accepteret challenge på nogen måde...hvis det var sådan, hvad så hvis jeg ike glædet mig, så var declined ??????

Jeg går stærkt udfra at ovenstående er en JOKE, BUT WHO CARES

BTW hvem tager hjem fra en 60 årige fødselsdag for at spille en CW ?????

Nu kan det jo være at vi har en chance for at vinde nu når TSH har trukket sig *COUGH* 33-6 *COUGH* LOL

HISTORY BECAME LEGEND, LEGEND BECAME -=MYTH=-

[ Denne Besked blev editeret af: Prophet den 2002-05-15 23:13 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Prophet den 2002-05-15 23:15 ]

Se profil på Prophet   Email Prophet   
9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-05-15 23:23     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
LMFAO... fed joke snake!
  Se profil på 9600BAUD   Email 9600BAUD
9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-05-15 23:25     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-05-15 22:34, Snake skrev:
Vi skulle spille mod MYTH iaften d. 16/5 kl 21,00

pyha, så er den jo først sat til i morgen...

Prophet
M . I . A .

Indsendt: 2002-05-15 23:27     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
HAHA kanon TSH er stadig med, vi kan godt nå og samle spillere til imorgen haha .....

[ Denne Besked blev editeret af: Prophet den 2002-05-15 23:27 ]

Pjerrot^

Indsendt: 2002-05-15 23:30     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-05-15 22:34, Snake skrev:
Vi skulle spille mod MYTH iaften d. 16/5 kl 21,00, kampen har stået på CB en uge og

16/5 .. er det idag ?!?! arrrgh jeg er en dag bagud.. eller er jeg?

Der er noget i nakken, det er en rutchebane fra bakken!

Se profil på Pjerrot^
9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-05-15 23:32     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
helt ærligt, jeg har trykket et ribben og det gør skide ondt når jeg griner.... så ikke flere jokes fra TSH plz plz plz
JODE
Dr. Honeydew

Fra: Copenhagen
 Indsendt: 2002-05-15 23:33     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
hmms.. funny.. yes/no.. too ashame we are getting less and less teams to play DM it's for the fun.. atleast I think so.. some relaxing rush games etc.. no points lost etc.. but damn k... still looking forward to play dek/zoo/ibm.. some great games comming up.. and hopefully these teams have more patience..

/JODE

Se profil på JODE   Gå til hjemmesiden af JODE   
Warlock

Fra: Esbjerg/Denmark
 Indsendt: 2002-05-15 23:41       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
[quote]
On 2002-05-15 23:11, Prophet skrev:
OK først alle, hvis man bruger CB til at lave en challenge skal den accepteres af den anden clan, er den ikke bliet det burde TSH som har lavet challenge have kontaktet WAR ARRENGER eller CLAN LEDER fra MYTH og hørt om det ville blive til noget......

Udover det fordi 6 spillere står som available er det faktisk sådan at alle kunne stå maybe da TSH ikke kan se dette....
og det var faktisk sådan at 2 stod maybe, dette ville sige 4 spillere, og desværre kunne ingen spille udover de 4...

en anden ting er om jeg glæder mig til kampen eller ej, har jeg jo ikke accepteret challenge på nogen måde...hvis det var sådan, hvad så hvis jeg ike glædet mig, så var declined ??????

Jeg går stærkt udfra at ovenstående er en JOKE, BUT WHO CARES

BTW hvem tager hjem fra en 60 årige fødselsdag for at spille en CW ?????

Nu kan det jo være at vi har en chance for at vinde nu når TSH har trukket sig *COUGH* 33-6 *COUGH* LOL

Tro det eller lad være men rent faktisk kørte jeg hjem fra Børkop fra min mors 60 års fødselsdag for at spille DM kampen. prophet du sagde til mig på boomtown igår at du glædede dig til kampen ???? bauu siger s til mig hertil aften at han havde regnet med at du havde fortalt os det. men nej.
jeg ved ligeledes at freestyler skulle hente han's nye pc'er i´dag samt have den installeret. men kunne ikke pga Dm kampen eftersom han ikke kunne når og lægge alt ind til aften. det kan ikke passe at folk melder fra privat til alle mulige ting og 6 mand står klar på drunken beerdrinkers server for at spille kampen. for derefter at jeg får at vide at i ikke kan stille hold. jeg syntes ikke at det er særligt seriøst. men okay iorden hvis i/du syntes at det er iorden så er det vel iorden. men vi vil ikke være en part af Dm, hvis det forgår på denne måde. så DM er vi ude af. for vi vil ikke spille alle kampe i den sidste uge op til deadline.

jeg har udfordret alle klanner som er/var tilmeldt DM. og kun DEK har accepteret kampen.

og det er ikke særlig seriøst i mine øjen. men jeg håber da at i får en god DM. selv om man ikke rigtig kan kalde det en DM. eftersom den BEDSTE klan har trukket sig LOL MUHAHAHAHAHAHA
og med hensyn til datoen så har snake skrevet forkert kampen skulle spilles iaften D.15/ klokken 21:00. så er det også udeaf verden.

og med hensym til at i kan vinde Dm. så kan alle vel vinde DM. men denne gang var folk da i det mindste klar over at det var en DM kampe som SKULLE SPILLES LOL. ikke som sidste gang midt i 3 runde ?????siger ikke mer LOL.

Lavet af [>>T$H<<]W@rl¤ck~Dk~

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-05-15 23:44 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-05-15 23:46 ]

Se profil på Warlock   Gå til hjemmesiden af Warlock         
Prophet
M . I . A .

Indsendt: 2002-05-15 23:46     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg må lige sige igen, fordi jeg havde glædet mig til kampen gør den jo ikke accepteret er vi enige...Udover det hvis i tager hjem fra fødselsdag og hvad i ellers laver i jeres fritid for at spille en kamp der ikke er accepteret og på anden måde bekræftede af MYTH....Hmmm sjovt ikke kan du se sammenhæng eller skal vi tage den igen ...

Så deeeeeeet

Frem over hvis nogen vil spille mod os, så er det mig der bestemmer om vi spiller eller ej, for så siger jeg lige om jeg glæder mig eller ej til kampen Ironi !!!!!!!

Men alt dette er jo også ligemeget, da kampen først er i morgen klokken 21:00, 16/5 LMAO så problemmet er vel løst

[ Denne Besked blev editeret af: Prophet den 2002-05-15 23:46 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Prophet den 2002-05-15 23:47 ]

Warlock

Indsendt: 2002-05-15 23:50       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-05-15 23:46, Prophet skrev:
Jeg må lige sige igen, fordi jeg havde glædet mig til kampen gør den jo ikke accepteret er vi enige...Udover det hvis i tager hjem fra fødselsdag og hvad i ellers laver i jeres fritid for at spille en kamp der ikke er accepteret og på anden måde bekræftede af MYTH....Hmmm sjovt ikke kan du se sammenhæng eller skal vi tage den igen ...

Så deeeeeeet

Frem over hvis nogen vil spille mod os, så er det mig der bestemmer om vi spiller eller ej, for så siger jeg lige om jeg glæder mig eller ej til kampen Ironi !!!!!!!

Men alt dette er jo også ligemeget, da kampen først er i morgen klokken 21:00, 16/5 LMAO så problemmet er vel løst

[ Denne Besked blev editeret af: Prophet den 2002-05-15 23:46 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Prophet den 2002-05-15 23:47 ]

PROPHET når nu du siger til mig aften før på boomtown at du glæder dig til kampen så går vi sgu da udfra at i vil spille. hmmm okay det kan godt være at jeg er forkert på den her ????. jeg ved sidste gang hvor myth kontaktede mig ang en kamp, var det dig fra myth som stod for det. så man går udfra at i kan spille når du kommer med en sådan udtalese på boomtown. men okay jeg kan sagtens se at det er TSH som er totalt forkert på den. hvordan kunne vi i den vildeste fantasi regne med at vi skulle spille når nu du havde sagt at du glædede dig til kampen ????
og bliv endelig ved med at køre på at snake har skrevet forkert dato det refærdigøre jo simpelhen også det hele lol

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-05-15 23:52 ]

Prophet
M . I . A .

Indsendt: 2002-05-15 23:56     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
LMAO, det kunne jo være at folk fra MYTH havde trykket forkert på CB....HMm menjeg må tage hatten af få jer drenge i lyder som en flok voksne og fornuftige menneske, med jeres moral og etik iorden.....

Signing off

1 MAN ALL CLANS

9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-05-15 23:57     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-05-15 23:41, Warlock skrev:
for vi vil ikke spille alle kampe i den sidste uge op til deadline.

hmm, nu er vi vist ikke syndere i, ikke at komme i gang, eftersom vi og APC er de eneste der er startet på DM.... men vi kan da godt spille den inden sidste uge, med garanti!!!

Jeg har netop ikke accepteret kampen på CB, idet kun 4 var helt klar og 2 som "måske klar". Jeg håbede da på at en 5. spiller kunne spille, men det var desværre ikke tilfældet. Så den med at vi ikke vil spille er vist lidt langt ude...
Har I virkelig aldrig været udsat for noget tilsvarende på CB, eller hvad er grunden til at I ikke trækker jer fra den?

Det er meningen at vi skal have det sjovt sammen når folk har tid og lyst!!! Og jeg bliver nok aldrig så "seriøs" at jeg dropper private begivenheder, til fordel for SF..... det spiller jeg nemlig for at have det sjovt

[ Denne Besked blev editeret af: 9600BAUD den 2002-05-16 00:06 ]

Warlock

Indsendt: 2002-05-16 00:04       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-05-15 23:56, Prophet skrev:
LMAO, det kunne jo være at folk fra MYTH havde trykket forkert på CB....HMm menjeg må tage hatten af få jer drenge i lyder som en flok voksne og fornuftige menneske, med jeres moral og etik iorden.....

Signing off

ved sgu ikke om vi er voksne, men jeg ved da en ting som DM skal sgu da være seriøst. og hvis det ikke er seriøst så kan vi da ligesågodt holde en DM i negerbolle spisning. og den ved jeg at ICEMANN VINDER.

og det eneste vi har hørt ang. kampen iaften var ikke noget med at i ikke kunne skaffe spiller, men kun at i glædede jer til kampen, så okay vi smider klædet i ringen og trækker os, for som jeg kan se udaf det her så er det os i tsh som er totalt forkert på den og nu vil jeg gå iseng og være klar til bukkejagten om 5 timer og 11 minuter LOL

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-05-16 00:06 ]

Prophet
M . I . A .

Indsendt: 2002-05-16 00:08     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ups...BTW glemte lige en vigtigt detalje.....i skriver i for at vide 20:55 at vi ikke kan spille, hmmm svært at give besked før i dag, da ingen har været online.....Men lad det ligge vil i trække jer over det, skal jeg da ikke holde på jer....Vil i spille så spiller i...Det er helt op til jer selv......Jeg griner bare lidt over jer "med jer" selvom det nok er den første......men ok det er sgu svært at lade være......

1 MAN ALL CLANS

Snake

Indsendt: 2002-05-16 05:06       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

Ja de fleste af os er voksne med kone og børn, og jeg ved at flere af os kun vil spille 1 max 2 kampe i ugen da vi også har familie, derfor kunne i godt ha' canceled den kamp noget før så vi havde chancen for at spille en anden kamp.

Coyote

Fra: Herning
 Indsendt: 2002-05-16 08:12       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Heyyyyy Negerbollespisning...så vil jeg være med...er bare alt for god..!!!!!!!!!!

Ikke træk jer...bliv og spil.......

Kald det uheld...misforståelse.....

Men kunne godt tænke mig at kende den egentlige regel omkring det IKKE at acceptere en kamp.....
Måske Key eller Deadguy kunne sige noget... =))

Ses alle...og ja DEK har Accapteret...klart jo..

Se profil på Coyote   Email Coyote     
GASP

Fra: Middelfart
 Indsendt: 2002-05-16 08:56       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Nu sidder jeg så her lidt på sidelinjen of følger så godt med som muligt.... Og egentligt har det været meget sjovt...

Jeg synes det er vildt sejt, at TSH "tager fri" fra det rigtige liv, for at spille SF.... Og det er jo også det, der giver dem denne store skuffelse!!... Men synes så alligevel ikke, at MYTH har gjort noget forkert i denne sag!... Bortset fra at være lidt sløve i betrækket, med at få meldt fra... Men jeg synes da ikke i, TSH bør trække jer, pga. en mislykket kamp....
I vores goe gamle klan GEFO, tog jeg også fra en fødselsdag, for at spille en kamp.... Men da vi skal logge på serveren.... CRASH BOOM BANG.... Min maskine gad ikke spille denne kamp... ...... Og det var da også P I S S E træls..... Men jeg har da aflyst flere private aftaler senere alligevel.....

Og Warlock.... en anden gang du kommer til Børkop, hvis det da er den hernede ved Fredericia!?, så slå da lige på tråden..... Vi bor jo flere SF spillere i Frede...

Negerbollespisning..... BVADR.... nej tak..... 2 stk. så bliver jeg syg.....

Se profil på GASP   Email GASP     
DeadGuy

Fra: Frederiksberg
 Indsendt: 2002-05-16 09:48       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg vil da gerne give mit besyn med, men ligefrem lege dommer synes jeg ikke er min rolle.

Så sent som i Mandags var vi i IBM udsat for det samme, dvs. kampen blev først annuleret 30 minutter efter den skulle være startet, pga. at de ikke kunne finde nogle til at spille. Pisse irriterende, specielt efter at vi dagen før også måtte aflyse en kamp da vores modstander ikke kunne anvende vores server (ping bitch) og de kunne ikke finde en anden server som kunne klare opgaven.

Jeg tror bare at SF er sådan pt. Sevlfølgelig var Myth meget sløve, men sådan er det der ude! Hvis en kamp ikke er accepteret, så kan man ikke vide sig sikker.

Der mangler en regl som giver udfordre retten til at aflyse en kamp hvis den ikke er bekræftet senest 5 timer før. Det vil løse mange problemer.

Jeg gør mig også tit upopulær i min familie pga. jeg smutter fra familie fødelsdage mv. for at spille kampe. Ikke at jeg ikke bare kunne melde afbud til kampen, men man vil jo gerne!

TSH i giver sku for hurtigt op. Jeg håber i bliver, men hvis denne lille misforståelse gør at i ikke ønsker at spille, så lad vær!

CU in the warzone

[ Denne Besked blev editeret af: DeadGuy(IBM) den 2002-05-16 09:49 ]

Se profil på DeadGuy   Email DeadGuy   Gå til hjemmesiden af DeadGuy       
Snake

Indsendt: 2002-05-16 10:18       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ok måske vi skal tage det op igen, jeg var bare pisse træt af det igår, havde problemer med computeren, fik mere og mere stress på jo nærmere klokken blev 21,00, og da jeg så fik lortet til og køre var kampen sgu aflyst.
DG skriver at der burde være en regel der hedder at 5 timer før kampene skal man have accepteret eller aflyst, jeg synes at det er for lidt jeg mener at minimum 2 dage er mere passende, så er der tid til og planlægge andre kampe. jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke kan spille 4 vs 4 hvis man kan blive enige indbyrdes. MYTH var 4 spillere igår så den kamp kunne være afviklet.
Personlig vil jeg kun være afhængig af en kamp i ugen og så spille public et par gange når der er tid til det.

[ Denne Besked blev editeret af: Snake den 2002-05-16 10:19 ]

9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-05-16 10:23     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
jeg kan helt seriøst ikke se hvordan TSH mener at jeg skulle reagere... Jeg har 4 spillere klar og 2 som siger at de nok kan. Skulle jeg så aflyse kampen, som jeg virkelig forventede blev til noget, eller håbe på at bare en af de to "måske klar" kunne spille?

Jeg ville da gerne have spillet den kamp, og tog da også hjem fra nogle venner for at være klar. Men jeg kan ligesom ikke trylle en ekstra spiller frem, da ingen af de 2 kunne spille.

Men trækker I jer så fra CB også, da problemet vel ikke er DM orienteret, men snarere et almindeligt problem ved CWs?

DeadGuy

Fra: Frederiksberg
 Indsendt: 2002-05-16 10:27       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Personligt synes jeg at MYTH burde trække sig

Jeg ved godt det er frustrærende når man har fået lov til at spille en kamp af overkommandoen, og så det går i vasken.

Jeg vil foreslå at man kan annulere en kamp hvis den ikke er bekræftet senest 5 timer før. Let the voting begin!

Se profil på DeadGuy   Email DeadGuy   Gå til hjemmesiden af DeadGuy       
Anonym

Indsendt: 2002-05-16 10:53     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ihh du milde, tag jer dog sammen!
  Se profil på Anonym
Snake

Indsendt: 2002-05-16 11:05       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:
jeg kan helt seriøst ikke se hvordan TSH mener at jeg skulle reagere... Jeg har 4 spillere klar og 2 som siger at de nok kan. Skulle jeg så aflyse kampen, som jeg virkelig forventede blev til noget, eller håbe på at bare en af de to "måske klar" kunne spille?

De burde da vide om de kan eller ikke kan, det skal da ikke afgøres 5 min. før kampen.

Prophet
M . I . A .

Indsendt: 2002-05-16 11:13     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Det var skam også afgjort før, men da ingen TSH var online er det rimelig svært at give besked sandt!!!!!!!!!

[ Denne Besked blev editeret af: Prophet den 2002-05-16 11:14 ]

Gå til side ( 1 | 2 | 3 | 4 Næste side )

Lås dette Emne op Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.020251 seconds.
Wednesday, 19 September 2018 06:42 am