Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Saturday, 22 January 2022 06:24 am
StrikeForce.dk Forum Index » » SF Clan Forum » » ang challinge til DM
   Navn
ang challinge til DM Email this topic to a friend!
Warlock

Fra: Esbjerg/Denmark
 Indsendt: 2002-04-30 01:06       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Kanon kamp iaftes, sjov mere sjov end den skulle have været lol. det hele startede med at tsh blev kontaktede af myth om i ville have en kamp iaften, tsh sagde vender tilbage om 10 min. okay kampen blev stablet på benende, vi spillede meget skidt i tsh lol endnu engang. med pointen af det hele var at MYTH trode at vi spille en DM match og TSH trode at vi spillede på labber en kæmpe misforståelse af begge hold skide sjovt . så frem over hvis nogen udfordre i DM så skriv en MAIL til WARARRANGEREN så misforståelser bliver rydet af vejen. heldigvis var både MYTH og TSH sober og nygtern nok til og sige at det så bare blev en kamp på CB LADDER. for det var en kæmpe misforståelse af begge hold. så venner og alle allies husk at udfordre det andet hold VIA MAIL OG SKRIV AT DET OMHANDLER DM TURNERINGEN

ps. kanon sjovt kamp og tak venner i er for seje ( her mente jeg MYTH )

pps. er stærkt overbevidst om at MYTH vinder DM på en 2 PLADS og TSH på en FØRSTE PLADS ( LOOOOL var det ikke bare for sjovt )

Lavet af [>>T$H<<]W@rl€ck~Dk~

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-04-30 01:58 ]

Se profil på Warlock   Gå til hjemmesiden af Warlock         
9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-04-30 01:17     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
ja det var egentlig ret sjovt at vi midt inde i 3. map ikke var enige om hvad vi spillede....

men det gjorde ikke kampen mindre underholdende og vi spillede bare videre og ordnede det bagefter!

glæder mig allerede til returopgøret

og et slag over fingrene til Prophet idet han ikke kan udtrykke sig entydigt

Se profil på 9600BAUD   Email 9600BAUD
Prophet
M . I . A .

Indsendt: 2002-04-30 11:00     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Sådan er det, jeg r fra nørebro, kan ikke læse, skrive eller snakke ordenligt...

men udover det en sjov kamp, så vi glæder os til DM kampen....

HISTORY BECAME LEGEND, LEGEND BECAME -=MYTH=-

1 MAN ALL CLANS

Se profil på Prophet   Email Prophet   
JODE
Dr. Honeydew

Fra: Copenhagen
 Indsendt: 2002-04-30 11:37     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hehehe.. well I see nothing un-usual in this.. if you tell prophet or baud to go left.. they will for sure go right. Well it's nice to hear that you guys had a nice war. My wrist was f00ked up so I couldn't make it.. next time I'll be there. GG @ ALL.

/JODE
Hello. I am a professional scientist with an I.Q. of 211. Would you like to come over to my mother's basement and watch my complete collection of Babylon 5 tapes?" Although it hasn't worked once yet, it's

Se profil på JODE   Gå til hjemmesiden af JODE   
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-04-30 11:48   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
OK, jeg har måske lidt svært ved at se forskellen på den tråd, og den tråd ankor lavede omkring IBM's lan-party. Men forskellen er måske, at denne er startet af Warlock, og ikke ankor.

Med Warlocks øjne ville jeg nok sige "hvad fanden laver denne tråd her, jeg er da ligeglad"

Mens andre måske tænker, ok vi skal nok sikre os bedre næste gang, og går videre.

Painless(IBM)

Indsendt: 2002-04-30 11:57     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Den har vi også prøvet.
Dog ikke til et DM, men på den INT. ladder.
Der var uenighed under hele kampen, om det var en friendly eller en official. Det viste sig efter kampen (da vi igen kunne kontrollerer CB) at det var en friendly.
Kan ikke huske hvem der vandt eller noget, men det er meget rart at have det på plads inden man spiller

Se profil på Painless(IBM)
Pjerrot^

Indsendt: 2002-04-30 12:52     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Forskellen er nok at denne tråd er lavet under "generelt" og ikke under "Clan" forummet.

Måske der skulle laves et DM forum..

Se profil på Pjerrot^
Warlock

Indsendt: 2002-04-30 15:16       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-04-30 11:48, Anonymous skrev:
OK, jeg har måske lidt svært ved at se forskellen på den tråd, og den tråd ankor lavede omkring IBM's lan-party. Men forskellen er måske, at denne er startet af Warlock, og ikke ankor.

Med Warlocks øjne ville jeg nok sige "hvad fanden laver denne tråd her, jeg er da ligeglad"

Mens andre måske tænker, ok vi skal nok sikre os bedre næste gang, og går videre.

hmm hvis du kommer med kretik jimmy jass så skal du have røv nok i dine bukser til at sætte signatur på .
og den her har noget at gøre men strikeforce.dk for her startede det hele ang. DM.

Jimmy-Jazz

Fra: Danmark
 Indsendt: 2002-04-30 17:19     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Det var ikke mig du....du ved udemærket at jeg fint kan udtale mig positivt og negativt samtidigt at jeg også lægger navn til...

You are barking up the wrong tree...

Se profil på Jimmy-Jazz
Warlock

Indsendt: 2002-04-30 17:20       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-04-30 12:52, Pjerrot^ skrev:
Forskellen er nok at denne tråd er lavet under "generelt" og ikke under "Clan" forummet.

Måske der skulle laves et DM forum..

er fulstændig enig med dig pjerrot, men efter kampen i går var der ikke et sådant forum. ?

MYTH og TSH blev enig om at lave denne topic pga. at vi ville sparre alle i andre for misforståelser.

Dennis!
Husk det er med !

Indsendt: 2002-04-30 17:39       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Kan sige, at MYTH hyggede sig og at vi næste gang beder fx EN ANDEN end prophet om at arrangere detaljerne.....hehe

LAD DM starte, så de CW's bliver overstået... jeg vil i krig og dø.... citat: Forest Gump!

plz tykke plz, kan du stable et DM forum på benene?

Dennis!<== fra Legendens klan

Se profil på Dennis!   Email Dennis!   Gå til hjemmesiden af Dennis!     

Lås dette Emne Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.008354 seconds.
Saturday, 22 January 2022 06:24 am