Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Saturday, 22 January 2022 07:00 am
StrikeForce.dk Forum Index » » SF Clan Forum » » for mange regler i clanwars
Gå til side ( 1 | 2 Næste side )
   Navn
for mange regler i clanwars Email this topic to a friend!
Warlock

Fra: Esbjerg/Denmark
 Indsendt: 2002-04-13 08:39       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Forleden blev jeg kontaktet at PSYCHO*LIL*CHEE ang en clanwar som de ville have med os. helt fint tænkte jeg og sagde at han da kunne strikke noget sammen så skulle jeg se om jeg kunne skaffe nogen spiller indefor 1 times tid okay jeg fandt mine spiller frem og kontaktede LIL*CHEE igen.
okay nu kommer det sjove så. de regler han havde sat op var følgende: ingen MAC 10 ingen SHOOTGUN og ingen SNIPERRIFFEL. så sagde jeg nej tak. lol og jeg ved at der er mange som ikke vil spille med MAC10 for folk bliver kicket for at godt ord på de forskellige server for at bruge netop disse våben. jeg håber da ikke at der er så mange forfærdelige regler som der skal overholdes før folk vil spille i ladders. efter min mening er det lidt træls at mange våben bliver bandlyst. jeg bruger ikke selv mac 10 så hvorfor den bliver bandlyst ved jeg ikke. shootgun har jeg selv brugt på forskelling små baner men jeg kan ikke ramme en skid med den. med sniperrifel er jeg sgu glad for.
mon ikke de forskellige våben bliver lavet om så alle vil være med.

jeg kunne også gerne tænke mig at få afvide hvad der er blevet lavet om på de forskellige våben eftersom at de bliver bandlyst.

shootgunnen ved jeg godt er alt for præcis også over lange afstande ( hvis man kan bruge den som jeg absolut ikke kan .
men hvad er der glat med de andre våben ???.
og bliver det lavet om. pistolen minder meget om den som var i version 1,55 skyde unden at aime ???er det rigtigt observeret ??

Se profil på Warlock   Gå til hjemmesiden af Warlock         
KeyMaster
PostMaster

Fra: Lemvig
 Indsendt: 2002-04-13 16:23       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Generelt er alle våben blevt mere præsise både aimed og unaimed. Nogen kan bare íkke lide at atabe til et våben de ikke selv kan fide ud af at bruge, som f.eks pistoler og Shotgun.

Justering af våben er utoligt svært, og der vil altid være nogen der brokker sig. Havde det være mig havde jeg sagt NO M4, NO AK's and No NADES tilbage

så kunne man jo have en fin lille kniv kamp

Våben vil blive justeret igen, måske i 1.80 måske først I 1.85. Der er etableret et seperat projekt kun til justering af våben. Så må vi se hvad resultatet det bliver

Se profil på KeyMaster   Gå til hjemmesiden af KeyMaster   
Warlock

Indsendt: 2002-04-13 21:38       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-04-13 16:23, KeyMaster skrev:
Generelt er alle våben blevt mere præsise både aimed og unaimed. Nogen kan bare íkke lide at atabe til et våben de ikke selv kan fide ud af at bruge, som f.eks pistoler og Shotgun.

Justering af våben er utoligt svært, og der vil altid være nogen der brokker sig. Havde det være mig havde jeg sagt NO M4, NO AK's and No NADES tilbage

så kunne man jo have en fin lille kniv kamp

Våben vil blive justeret igen, måske i 1.80 måske først I 1.85. Der er etableret et seperat projekt kun til justering af våben. Så må vi se hvad resultatet det bliver

Keymaster det kan godt være at jeg spørger dumt nu men med hensyn til Mac 10, nu i flere dage har jeg været ind på boomtown og når folk bruger MAC10 siger de andre LOOSER & DICKHEAD & MORON, selv på en del af de andre server, nu har jeg selv været inde i multiplayer og af prøve alle våben, og jeg må sige at jeg syntes at MAC10 rent faktisk er meget u præcis, så hvorfor han folk den indstilling til mac 10, det er da absolut ikke e tvåben jeg vil bruge

-=Morta=-

Fra: Aalborg
 Indsendt: 2002-04-13 22:25       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Personligt synes jeg at mac10 rox, men en ting jeg hader er dem som du selv siger, der kalder os mac10-brugere ludere og alt det andet crap.. Synes det kan ligestilles med de fæhoveder som beskylder folk for at snyde når de får feks en n6.. Folk må acceptere spillet som det er og så kan de whine på forummerne.. Er så pisse træt af at høre på dem!

Når fjernbetjeningen ikke virker plejer jeg bare at trykke hårdere på knapperne.

Se profil på -=Morta=-   Email -=Morta=-   Gå til hjemmesiden af -=Morta=-     
9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-04-13 22:59     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Det er fordi ROF er så høj på mac10, at nogle bliver sure over at blive skudt så hurtigt. Men hvis folk kick'er pga det er det for lamt IMO.

savner 1.60 hvor jeg altid blev kaldt glock-whore....

[ Denne Besked blev editeret af: 9600BAUD den 2002-04-13 23:03 ]

Se profil på 9600BAUD   Email 9600BAUD
ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Fra: IBM
 Indsendt: 2002-04-14 00:50       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
det kalder vi dig stadig

og mac10 sux.

[ Denne Besked blev editeret af: ankor(IBM) den 2002-04-14 11:52 ]

Se profil på ankor(IBM)   Gå til hjemmesiden af ankor(IBM)   
Warlock

Indsendt: 2002-04-14 03:46       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-04-14 00:50, ankor(IBM) skrev:
det kalder vi dig stadig

SIG mig kan en tråd ikke være seriøst herinde mere end en halv dag af gangen ??

Lavet af [>>T$H<<]W@rl€ck~Dk~

Wizard^King(IBM)

Indsendt: 2002-04-14 12:17     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-04-14 03:46, Warlock skrev:
Quote:

On 2002-04-14 00:50, ankor(IBM) skrev:
det kalder vi dig stadig

Måske du skulle overveje at besøge et forum der ik handler om noget så useriøst som et spil ? =D

*Søger skjul fra Warlock den vanvittige tagrotte*

Se profil på Wizard^King(IBM)   Email Wizard^King(IBM)
Warlock

Indsendt: 2002-04-14 16:23       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat

[/quote]

Måske du skulle overveje at besøge et forum der ik handler om noget så useriøst som et spil ? =D

*Søger skjul fra Warlock den vanvittige tagrotte*

jeg har postet denne tråd fordi at jeg netop vil påpege at det kun er et spil. jeg har hørt mange dansker sige til de forskellige folk på de forskellige server at de er nogen ludere og talentløse mennesker for at de bruger mac 10 & shootgun & sniper & pistoler.

så jeg ville bare have af vide hvad der er galt med de forskellige ting ( våben ). men jeg kan da se at man ikke kan spørge om noget som helst herinde, uden at få nogen smølfe kommentare, så fra dags dato hedder du rasmus i mine øjen .

Lavet af [>>T$H<<]W@rl€ck~Dk~

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-04-14 16:29 ]

Painless(IBM)

Indsendt: 2002-04-16 09:12     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg har altid været af den mening, at hvis et våben er med i spillet, så er det sgu' ok at bruge det.
Jeg er ved at brække mig over alle de underlige regler der bliver sat om brug/ikke brug af våben, og at kalde folk for mac10 ludere.
Våbenet er den del af SF, accepter det eller spil noget andet
Jeg bruger ikke selv mac10 og syntes også at den sucks, men den er stadig en del af spillet.

Det er netop det der var/er det fede ved at spille ren UT. Der er sgu' aldrig nogen der brokker sig over folk der benytter et våben frem for et andet

Hmm, det var bare min mening

[ Denne Besked blev editeret af: Painless(IBM) den 2002-04-16 11:57 ]

Se profil på Painless(IBM)
ZeroHerO

Indsendt: 2002-08-15 11:33     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg kan kun sige jeg er enig med Painless, man opstiller jo heller ikke regler i skak som fx.

NO QUEENS AND NO TOWERS.

Hvis våbenet er med i spillet kan man bruge det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Se profil på ZeroHerO
ZeroHerO

Indsendt: 2002-08-15 11:35     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg kan kun sige jeg er enig med Painless, man opstiller jo heller ikke regler i skak som fx.

NO QUEENS AND NO TOWERS.

Hvis våbenet er med i spillet kan man bruge det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Se profil på ZeroHerO
Coyote

Fra: Herning
 Indsendt: 2002-08-15 12:21       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Bruger ikke mac 10 mere...har gjort og synes på kort afstand til fjenden at den er for fed!!!
Men jeg hoppede tilbage til Ak......da det blev sådan man ikke ville have den med i kampe..
Enig med Painless... : er den i spillet...så lad folk bruge den..eller spil noget andet...=)

Eneste jeg ikke synes er fed er...at tickraten bliver sat op på Boom for at gøre pistolen bedre..hehe...

Se profil på Coyote   Email Coyote     
Stein

Fra: Fredericia/Hovedstaden
 Indsendt: 2002-08-15 12:51     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ja jeg mener også er et våben med så er det til at bruge ellers må det ud af spillet.
Alt det med at banne og spamme og hvad ved jeg , er sgu baby agtigt.
Jeg kan ikke selv bruge SG ellers ville jeg, uanset ballade.
Mac 10 har jeg prøvet ,men nahhhh heller ikke mig.

Stein

Se profil på Stein   Email Stein   Gå til hjemmesiden af Stein   
ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-08-15 13:24       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
personligt syntes jeg det er "for nemt" at skyde folk ned med Shotgun.. selv unaimed rammer den GODT på tæt hold.. 1 skud og du er død.
Mac10 er vandvittig på PointBlank, stil en m4 mand over for en mac10 og lad dem skyde på hinanden unaimed.. jeg ved hvem jeg sætter mine penge på!..

Da mange spillere har samme opfattelse er det derfor de vælger reglen "no sg and no mac10" ..
den der regel med "no sniper" er lidt tosset.

nogle maps kunne man også godt undvære andre våben som feks claymores.. men det er jo op til WA / leader at forhandle hvilke regler man syntes er sjove at spille med.

MHT til lil PSYCHO klanen, så tror jeg du skal være GLAD for at de ikke vil ha snipere med!.. ( SFY / SAM er sindsyge gode snipere )
good old memoried vælter frem med de navne.. ohh jeg savner sftdm-canal...

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-08-15 13:45   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
mac10 er i 1.75 alt for hurtig. Givet, mac10 er også et af de våben der skyder hurtigt i rl. Meeeen, det skal vel ikke være grund til at have et våben i et spil, som er så meget bedre end de andre? I sig selv er mac10 ikke noget problem HVIS begge hold kunne vælge den...

Hvilket fører mig til at jeg ikke kan forstå den store bitchin' der er over SG. Begge hold har en SG så hvad f**** er der at brokke sig over???

'Fight fire with fire', remember???
,slick

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-08-15 16:06   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
må jeg poste en enkelt vedr. våben i SF?

?

OK!

Der er flere varianter og alle våben har styrker + svagheder....
Jeg er den største MAC10 luder på public, men kun på maps hvor man tit kommer tæt på fjenden...
M4 / AK er de bedste allround våben og derfor bruger de fleste dem....
Vedr. SG.... det er ikke fedt at dø pga 1 skud , men sådan er RL jo oxo.... SG rox..
Vedr. Sniper.. Kan oxo godt lide at snipe , men uden backup er man lost uden.... .o0(coyote)
Men når alt kommer til alt.... så whiner SF community overdrevet meget ... hvis ikke over det ene, så over noget andet... FACT OF LIFE..
Måske skulle vi starte med OS selv.. tænke 2 gange, inden man bitcher fx...

Anyways... I sux no matter the weapon..!

Dennis!

Jimmy-Jazz

Fra: Danmark
 Indsendt: 2002-08-15 16:18     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
..he he...frisk svar Dennis

Jeg bruger aldrig mac...men kan godt finde på at bruge SG når andre også bruger den !!!
Ellers syntes jeg også at det er ok at der er restrictions på dem på serverne...de er totalt overlegne på mange maps...syntes sgu ikke at man har mange chancer imod dem

Se profil på Jimmy-Jazz
ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-08-15 23:55       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
ja.. det har jo også noget at gøre med hvordan man vil ha en stemning på serverne..

Hvis man VED at alle (andre) hader mac10 og SG .. og campere.. så bør man ikke bruge dem / gøre det - med mindre man vil skabe en dårlig stemning.
og FACT of life: det skaber en dårlig stemning.

det er et spil der skal være sjovt.. også for de andre. ( og i denne sammenhæng er andre = flertallet der ikke ka li de omtalte våben )

derfor bruger jeg aldrig mac10.. det har også noget med ære at gøre.. jeg vil jo ikke svine mit clan-tag til ved at bruge den.... sådan har jeg det..
respekt for andres mening gå begge veje.. man behøver ikke altid "holde på sin ret"...

anyways..

den er i spillet, men i ved også hvodan andre spillere har det .. så .. som altid - up to your consiousness.

[ Denne Besked blev editeret af: ankor(IBM) den 2002-08-15 23:55 ]

Painless(IBM)

Indsendt: 2002-08-16 08:06     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hmm, der føler jeg lidt det er den anden vej rundt. At det er de folk der whiner over at andre bruger de våben, at det er dem der sviner sit clan-tag til.
Jeg bruger aldrig SG eller mac10, men det er fordi jeg sucks til at bruge dem, jeg føler selv at m4 eller ak er de mest allround våben til min spille stil.
Der er da ingen tvivl om at det er pisse irriterende at komme løbende eller snigende rundt om et hjørne, og lige så snart du titter frem får du skudt bolden af, af en modstander der står og vifter med sin sg. Men sådan er livet bare, det ville du også dø af i rl. Der kommer en små 100 hagl ud af en sg pr. skud, så selv på de lidt længere afstande ville du se temlig mærkelig ud af et enkelt skud. Dog ingen tvivl om at spredningen ikke er stor nok på sg if SF. Den er for præcis på de større afstande.
Men igen prøv at se UT. Du vælter rundt på en bane efter en fjende og skyder til højre og venstre efter ham, du har jagtet ham i et lille stykke tid, men han er hele tiden smuttet fra dig. Du kommer rundt om et hjørne og ser ham stå stille længere fremme, og tænker endelig nu har jeg ham sgu, og bang så er du død af et enkelt skud fra den redemer (staves den sådan?) han lige netop har samlet op. Det er kraftedme irriterende.... Men du hører aldrig nogen brokke sig over det.
Jeg syntes det er en fin ide at vi i clankrige sætter regler for hvad der må bruges og ikke bruges. Der er noget mere på spil i en krig end på public, og det er rart at våbene på begge sider er nogenlunde ens under en krig. Men på public servere syntes jeg det er noget fis, at der er den uskrevne regl at man er en luder hvis man bruger de våben. Anyways ... det er som sagt bare min mening, men ok jeg dør jo alligevel også lige hurtigt uanset hvilket våben modstanderen bruger

Pmmmmm, fmmå fmppffppfmppmpmmpp mff fmmfmppffmmmpmpfmm mmmfmp mfpmpppff fmmfmpppfmpm pppppfmfmmppfmp fmmpfmæpppmpmmpppppmpmmpp fmmppfppm mffpppmfmmppppp mmmpppmpmpffmpp ppmåfmpfmpmpp pmfæfmmmpp, ppmmppppp pppmpppmm. MfpMppMfpMpp.

[ Denne Besked blev editeret af: painless(IBM) den 2002-08-16 12:17 ]

KeyMaster
PostMaster

Fra: Lemvig
 Indsendt: 2002-08-16 08:53       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Granater er lamme, no skill just luck, væk med dem

M4/AK er for præsis og har for lidt recoil, hvilket gør den for nem at bruge, og det er jo osse unfair for Terr at M4 har den halve reload tid af en AK eller et hvilket som helst andet våben, så de skal osse bannes.

Steyr/G36 man må sige at det er unfair for SF at Terr har en bedre scoped AR end dem, G36s suger simpelthen for meget i forhold til Steyr, og det går jo ikke, vel

Assault sniping, folk der strafer med sniper gøbber er osse lamme, væk med dem osse.

DE 90 damage pr skud, pffffft lamt, væk med den osse

SOCOM er alt for præsis unaimed, selv hvis man ikke er pistol fætter er den alt for god, selv på en tickrate 20 server, er ROF osse for høj, skal bannes osse

G36/Uzi/MP5's er alt for præsise unaimed, man kan jo bare løbe hen over folk uden at aime, sååååå væk med dem osse

TEC9, er ikke et automat våben i RK, men en pistol så skal vi ikke fjerne den osse nu vi er igang for det er jo ikke realistisk

Knive, 1 stik = 1 kill ligesom snipere og SG væk med dem osse

Røggranater for min PC til at lagge, det gider jeg heller ikke have så dem vil jeg osse have bannet for det er unfair når jeg ikke har en GF4 TI4600

Flash, hmmm de er OK tror jeg, så dem kan vi beholde

Glock/Beretta er OK, men kun hvis ticrate ikke er over 20, ellers er de for farlige

Se profil på KeyMaster   Gå til hjemmesiden af KeyMaster   
TykSak
SF Admin

Fra: Aabybro - DK
 Indsendt: 2002-08-16 09:20       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Du glemte vist claymores

Jeg siger nu bare hver sin stil og spil for at ha det sjovt *rusher videre med smoke nades og kniv*

Se profil på TykSak   Gå til hjemmesiden af TykSak       
Hexadus

Fra: Holstebro
 Indsendt: 2002-08-16 13:58     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
OK, nu er vi igang med diskutionen, så har jeg lige en kommentar til det med bitching på serverne.
Først og fremmest bryder jeg mig ikke om Snipere og SG, men som det er sagt flere gange, Vend jer til dem, de er der for at blive.

For det andet, hvorfor er det personen man ikke kan lide spiller med SG eller mac10, som skal forsvinde fra serveren ?
Det står jo en frit, at hvis man ikke kan lide spillet, så kan man da altid skifte til en server, hvor disse våben er bannet i forvejen, der findes flere her i skandinavien.
Man ringer jo heller ikke DR for at bede dem om at sætte noget andet på, fordi man ikke bryder sig om udsendelsen de sender, når man har tid til at se TV (Gid man kunne ).

Se profil på Hexadus
Painless(IBM)

Indsendt: 2002-08-16 14:22     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-08-16 13:58, Hexadus(IBM) skrev:
Man ringer jo heller ikke DR for at bede dem om at sætte noget andet på, fordi man ikke bryder sig om udsendelsen de sender, når man har tid til at se TV (Gid man kunne ).

Hehe, ja det havde fandme været fedt hvis man kunne det. Men jeg er bange for at deres telefoner ville være rødglødende

ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-08-16 15:03       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Der er STOR forskel på om det er noget du deltager AKTIVT i, eller om du "bare" er tilskuer.

Jeg er ikke med i DRs programmer:
Jeg ligger ikke inde i TV-avisen studio og mens folk forventer at få nyhedder, sidder jeg bare helt stille i 40 sekunder.. så sige 1 ord, derefter helt stille igen, 40 sekunder.. gentag (sniper)
Jeg afspiller heller ikke mine yndlings scener fra horror movies i fast forward så der ikke er andre end mig der syns de er sjove...

Når jeg skriver jeg ikke vil svine mit clan-tag til, er det STADIG fordi DET ER en GENEREL opfattelse at nogle våben ikke skulle være som de er.. overpowered.. ACCEPTER DET?

jeg siger IKKE at i ikke må bruge dem, jeg siger JEG ikke gider bruge dem, for jeg kan heldigtvis godt finde ud af at bruge andre våben.

Desuden siger jeg at jeg godt kan forstå at LIL_CHEE ikke ville ha SG og mac10 i en war, men snipere hører ligesom til.

Sammenligninger med UT er heller ikke helt så smart.. der REspawner man, og alle har mulighed for ALLE våben. det har du ikke i SF.. Når man ikke respawner, sidder folk jo og tænker.. derfor så meget whining.
I UT skal du finde dit våben = lige for alle.
Instagib = alle har samme våben.

sååååå....

Så når jeg siger
"det har jo også noget at gøre med hvordan man vil ha en stemning på serverne.. "
så er det lige præcist det jeg mener.

Man kan finde sig i ting, eller prøve at ændre dem.. jeg går ud fra efter KeyMasters liste at der blir gjort MEGET ved våbnene i 1.80...

Gå til side ( 1 | 2 Næste side )

Lås dette Emne Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.014598 seconds.
Saturday, 22 January 2022 07:00 am