Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Tuesday, 20 November 2018 11:05 pm
StrikeForce.dk Forum Index » » Generelt Forum » » Undskyld T$H
Gå til side ( 1 | 2 | 3 Næste side )
   Navn
Undskyld T$H Email this topic to a friend!
Mighty

Indsendt: 2002-03-07 23:48     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Som nogen af jer nok ved har mig og en anden person haft noget kørende herinde, og vedkommne mener at jeg har skadet T$H.
Hvis det er tilfældet vil jeg da gerne sige unskyld til gutterne i min gamle clan.
Det var ikke min hensigt at det skulle gå ud over jer, hvad jeg har kørende med en hvis person har ingenting med jer at gøre.
Og til alle i andre kan jeg kun sige at gutterne i T$h er stand up guys.

keep killing for fun

Se profil på Mighty
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-03-08 13:55   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hey så er jeg her igen til enndu en post!

Jeg har sådan på fornemmelsen at der er nogle problemer imellem Tyr og Warlock!

well jeg vil fortælle hvad jeg ved!

Jeg spillede inde på Boomtown med nogle E*V m8's hvor lige pludselig Warlock kom ind!

Jeg spurgte ham hvad det var for noget "lort"
han havde skrevet inde på forumet! så spurgte han: hvem har fortalt dig at jeg har skrevet noget "Fjollet" inde på SF forum?
Jeg sagde at Tyrant sagde det til mig! så sagde Warlock! Ja han er sgu ikke for klog!
og jeg forsvarede tyrant ved at sige at det var ligeså meget Warlocks problem som Tyr's og at tyr var mega flink! eftersom Tyr er min m8!
så sagde Warlock af overaskelse!: Ja han bagtaler mig hele tiden når jeg ikke er på serveren!
og så sagde jeg! det lyder ikke som tyr!
og han begyndte at snakke om at det var noget spammeri han havde skrevet om inde på forumet! Så skred jeg for det pis gad jeg ikke høre på! eftersom jeg har haft en lignene oplevelse med Warlock som jeg ikke vil ind på igen!

mere ved jeg ikke! men jeg synes sgu egentlig bare i skal holde jer så langt vaek fra hinanden! og snak om det over msn eller et eller andet! bare ikke skabe problemer som skal slettes af Tyksak for vi ved jo at han har dårlig kondi! så lad ham bare sidde i stolen og vente på 1,75!

/Divine_Wrath!

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-03-08 14:01   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ohh Mig igen Divine! Warlock sagde også at Snake og Tyr havde en samtale hvor Tyr sagde til Snake at Tyr var ude på at ødelægge TSH! det tro jeg ikke på Warlock og tyr! tror jeg simpelt hen ikke på!
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-03-08 14:07   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ikke tilfreds med den sidste post jeg lavede!

Jeg mente dette!

Warlock sagde også at Snake snakkede med Tyrant om at Tyrant vil gøre alt for at ødelægge TSH! hmm Warlock og Snake ! Det tror jeg ikke på! Jeg tror simpelthen ikke på det! Det kan Tyrant ikke finde på!

[ZOO]Tyrant.DK

Fra: Esbjerg
 Indsendt: 2002-03-08 14:14     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hmmmmm....får det aldrig en ende det her ...??? jeg syntes ikke at det er noget personligt...helt ærligt så kan jeg og mange andre ikke tage WIERDLOCK alvorligt....det har han sgu ødelag for lang tid siden.....
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha...

ha ha ha ...griner sgu i nu....folks fantasi fejler sgu ikke noget nu om dage...eller gør den ???

[ Denne Besked blev editeret af: [ZOO]Tyrant.DK den 2002-03-08 14:28 ]

Se profil på [ZOO]Tyrant.DK
Warlock

Fra: Esbjerg/Denmark
 Indsendt: 2002-03-08 14:35       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
ja man kan jo altid logge ind anonym og sige ting ikke sandt x-ray / hounddog / warth.

det er sgu for nemt

hvad har den tråd med det her og gøre ???

lol måske starter det debat som blev slette forfra nu ????

alt det som er pisse negativt som jeg skulla have skrevet om en vis person kan i læse herinde på denne link, jeg kan ikke se at der er noget negativt i det jeg har skrevet og det er der ingen andre i TSH som kan. så jeg ved ikke hvem det er galt med med, nu er jeg sgu ved og være træt af at hvergang mit navn bliver nævnt, bliver det på den ene eller anden måde svinet til af tyrant og i andre hopper sgu med på vognen.

http://www.clanbase.com/news_clan.php?nid=35930

så kan i jo selv bedømme og jeg bagtaler folk eller sviner dem til.

så drop nu alt det smølferi ellers så må jeg jo skrive alt hvad jeg ved der er blevet sagt TYR ???. lad det ligge engang for alle nu, for jeg er sgu ved og være træt af det her nu.

og X-ray kig på nogen af de andre indlæg her og fortæl mig så at jeg lyver igen ???

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-03-08 14:40 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-03-08 14:47 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-03-08 20:19 ]

Se profil på Warlock   Gå til hjemmesiden af Warlock         
[ZOO]Tyrant.DK

Indsendt: 2002-03-08 14:52     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
NU ER JEG BLEVET NYSGERIG...???..LAD OS FÅ DET HELE PÅ BORDET....ENGANG FOR ALLE....
DU VED ÅBENBART MERE END JEG GØR..???

freeze

Fra: esbjerg
 Indsendt: 2002-03-08 15:11       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg blander mig normalt ikke, men nu må du se at få hår på den Tyrant. Du ved udemærket godt at du har fortalt mig at det ville glæde dig hvis TSH gik i opløsning. Jeg ved godt at du blev drillet lidt i starten, men hvis du ikke kan tåle det må du instalere pixeline i sommerhuset, for det kan min datter på 5år spille uden at få tudefjæs. Håber på at vi snart kan få fred og bare nyde dette fede spil.
  Se profil på freeze   Gå til hjemmesiden af freeze   
[ZOO]Tyrant.DK

Indsendt: 2002-03-08 15:16     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
VI FÅR FRED NÅR WIERDLOCK STOPPER MED AT TRUE MIG MED TING DER IKKE PASSER...OG STOPPER MED AT SVINE MIG TIL PÅ OFFENTLIGE SERVERE OG FORUM

Mighty

Indsendt: 2002-03-08 15:29     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Helt ærligt gutter så er jeg sku lidt træt af at i bringer denne diskusion op inde under min post, det var sgu ikke det den var oprettet til.
Lav da jeres egen

Se profil på Mighty
GASP

Fra: Middelfart
 Indsendt: 2002-03-08 15:31       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Kan i ikke mødes på havnen i Esbjerg. Tag hver jeres tæskehold med, og få det overstået en gang for alle???

Eller i hvert fald blande alle os andre udenom... Esbjerg er sgu ikke så stor.... Mød dog hinanden og få det overstået.......

Eller er planen bare at ødelægge SF.DK???

Se profil på GASP   Email GASP     
freeze

Fra: esbjerg
 Indsendt: 2002-03-08 15:32       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Tyrant jeg tror du skal stoppe her. jeg ved hvor han bor og så kan han få øretæver, var det ikke hvad du gik og fortalte os andre i tsh og du ved godt hvad jeg taler om. Jeg bor på GL.Novrupvej nu ved du også hvor jeg bor.
  Se profil på freeze   Gå til hjemmesiden af freeze   
GASP

Fra: Middelfart
 Indsendt: 2002-03-08 15:33       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ses på søndag Freeze...... tager sgu BATMAN med..... ved ikke hvad du kunne finde på!!!

Se profil på GASP   Email GASP     
Warlock

Indsendt: 2002-03-08 15:36       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-03-08 15:29, Mighty skrev:
Helt ærligt gutter så er jeg sku lidt træt af at i bringer denne diskusion op inde under min post, det var sgu ikke det den var oprettet til.
Lav da jeres egen

jeg er fuldstændig enig med dig mighty, jeg fatter heller ikke hvad de har gang i jeg har nu sendt tyr en PM hvori jeg har forklaret ham nogen ting. han siger jo at jeg sviner han til på offfen. og i forum's ???ja da han hed bliss drillede nogen fra tsh ham rigtigt, men jeg har aldrig gjort som tyrant gjorde på VIKING1 i aftes hvor han tk'ed mig 4 - 5 gange hvorefter at adm. kickede ham. men kig lige alle de tråde tyr han lavet herinde, ikke en af dem har jeg været inde og svine ham til, da jeg postede den topic med spamming NÆVNTE jeg ham ikke engang, helt ærlig venner, stop de løgne jeg lyver ikke og jeg har rent mel i posen og jeg siger min mening og det skal der sgu være plads til. dem som ikke ahr den samme mening og dem som kun er ude på at ødelægge en anden klan skal sgu da bare holde deres kytøj lukket.
og mighty tak for mailen jeg tager fuld ud imod din undskyldning og tak fordi at du har haft fat i TYR og fortalt ham at han skal lede det ligge.
TYR VED OGSÅ GODT AT JEG IKKE HAN SVINET HAM TIL PÅ OFFENLIG SERVER EFETR AT HAN FIK ÆNDRET SIT NAVN FRA BLISS FOR PÅ DET TIDPUNKT ARBEJDE HAN SAMMEN MED MIGHTY OG FREEZE OG SNAKE OG HAN FORTALT SNAKE OG DE ANDRE AR HAN VAR KED AF AT BLIVE DRILLET OG SNAKE FORTALTE MIG DETTE HVOREFTER AT JEG HOLD MIG TILBAGE.

tomb up for you

du har afligevel nosser af stål

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-03-08 15:49 ]

[ZOO]Tyrant.DK

Indsendt: 2002-03-08 15:39     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Det her er sgu forlangt ude....jeg kan forstå at jeg var på viking igår og TK warlock..jeg var ikke på viking igår ..mit navn er blevet misbrugt..satans osse
Mighty

Indsendt: 2002-03-08 15:49     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Admin luk lige den tråd her
  Se profil på Mighty
Warlock

Indsendt: 2002-03-08 15:51       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-03-08 15:39, [ZOO]Tyrant.DK skrev:
Det her er sgu forlangt ude....jeg kan forstå at jeg var på viking igår og TK warlock..jeg var ikke på viking igår ..mit navn er blevet misbrugt..satans osse

lol er dit navn blevet misbrugt det er sgu for nemt og sig er det ikke ?????det er for nemt ligesom og logge ind under anonym og sige sin mening. men vi kan jo høre adm. fra viking af hvad der skete, aftes

Warlock

Indsendt: 2002-03-08 15:57       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-03-08 15:33, GASP skrev:
Ses på søndag Freeze...... tager sgu BATMAN med..... ved ikke hvad du kunne finde på!!! :D

LOL så kommer jeg også så tager jeg sgu mit digital kamera med for så tager jeg nogen bloddy billede som vi kan sende ind til TYKSAK som UGENS SCREENSHOOT LOL.
og jeg ved hvem der vinder for vi bruger jo BOT i TSH lol

ps1: OG JEG SYNTES IKKE AT DENNE TOPIC SKAL LUKKES FOR DET VILLE VÆRE ALT FORNEMT OG SIGE mit navn er blevet misbrugt.
ps2: OG NU ER DET JO VED AT KOMME FREM I LYSET HVEM DER HAR RET, SOM NU HVIS MAN ER HELDIG KAN FOLK FÅ DERES ØJEN OP FOR HVEM DER ER LIDT AF EN SMØLF HERINDE. FOR MANGE AF DE TING JEG HAR POSTET OG SAGT HAR U VIST SIG OG VÆRE RIGTIGT.
ROOMERS FLOWS IN OUR CITY

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-03-08 16:01 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-03-08 16:04 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-03-08 16:05 ]

[ZOO]Tyrant.DK

Indsendt: 2002-03-08 16:14     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
he he...der fik du sgu mig...jeg har ingen beviser der kan pege i den modsatte retning...prøv lige at bruge logikken...hvis jeg ville tk. ville jeg nok bruge et andet navn ik...hvorfor ødelægge mit eget navn ????
det er du jo fint igang med ik....

Warlock

Indsendt: 2002-03-08 16:36       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-03-08 16:14, [ZOO]Tyrant.DK skrev:
he he...der fik du sgu mig...jeg har ingen beviser der kan pege i den modsatte retning...prøv lige at bruge logikken...hvis jeg ville tk. ville jeg nok bruge et andet navn ik...hvorfor ødelægge mit eget navn ????
det er du jo fint igang med ik....

jeg sidder rent faktisk nu og chatter med pROMp lige nu og han siger at du var på serveren i går aftes så tyrant hvem lyver her det er ikke mig. og han vil komme med et indlæg senere når han er 1000 % sikkert. og det er også fair nok safty skal jo til, men jeg ved havd der skete derinde og det gør pROMp også

Lavet af [>>T$H<<]W@rl€ck~Dk~

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-03-08 16:46   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg har lige begæret min afsked fra ZOO...efter at jeg føler at dette er blevet en for stort belastning for ZOO....man kan ikke kæmpe mod usynlige kræfter...
[ZOO]Tyrant.DK

Indsendt: 2002-03-08 16:47     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
nå ja jeg kom vidst til at poste anonymt....

Snake

Indsendt: 2002-03-08 16:52       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg synes heller ikke at denne tråd skal lukkes for nu skal sanheden frem. Hvis i lægger mærke til så er der ikke en tråd som Warlock har startet hvor han sviner Tyrant til, Tyrant begynder altid selv at rode op i gamle ting som for længst burde være glemt.
Da han spillede under navnet Bliss blev han drillet på servere, men efter jeg havde kontakt med Warlock og fortalte ham at Tyrant var træt af det stoppede han.
Jeg har været inde og spille mange gange siden med de to og der har der aldrig været noget imellem dem.

Se profil på Snake   Gå til hjemmesiden af Snake   
TykSak
SF Admin

Fra: Aabybro - DK
 Indsendt: 2002-03-08 17:05       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
OK det ser ikke ud til i ønsker denne tråd slettet/lukket så vi lader den være åben for ellers kommer der jo bare en ny.
Men indlæg der sviner andre personligt til vil blive slettet.

PM mig eller Key hvis der bliver noget...

Se profil på TykSak   Gå til hjemmesiden af TykSak       
Warlock

Indsendt: 2002-03-08 17:14       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-03-08 17:05, TykSak skrev:
OK det ser ikke ud til i ønsker denne tråd slettet/lukket så vi lader den være åben for ellers kommer der jo bare en ny.
Men indlæg der sviner andre personligt til vil blive slettet.

PM mig eller Key hvis der bliver noget...

gode regler tyksak og mange tak

Lavet af [>>T$H<<]W@rl€ck~Dk~

Gå til side ( 1 | 2 | 3 Næste side )

Lås dette Emne Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.027816 seconds.
Tuesday, 20 November 2018 11:05 pm