Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Saturday, 22 January 2022 06:37 am
StrikeForce.dk Forum Index » » SF Clan Forum » » IBM klasker TSH
Gå til side ( Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 Næste side )
   Navn
IBM klasker TSH Email this topic to a friend!
Snake

Fra: Esbjerg
 Indsendt: 2002-02-19 01:47       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:
Mht til telte, så kan jeg afsløre nogle chatlogs som vi tilfældigvis har på serveren..

Jeg kan kun give Warlock ret og med hensyn til log filer fra kampe kan jeg mindes at efter vores kamp mod V som vi spillede på IBM's server ville vi godt se log filen fra kampen, men kunne ikke få lov til det da IBM ikke udleverede logfiler. Det er åbenbart ok at poste dem i et forum.

Se profil på Snake   Gå til hjemmesiden af Snake   
Dennis!
Husk det er med !

Indsendt: 2002-02-19 02:34       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hold da kæft hvor jeg er SKUUFET
Kan folk kun Bitche her?
Har da efterhånden under ?? navne spillet med/mod alle jer gutter og her er de skide facts:
-CW's er vigtige, så folk spiller taktisk
-Alle camper, nogle blot mere end andre
-Alle hold sniper og nogle er gode
-Mange Claner bitcher og få gør ikke

Løsning:
-Bliv bedre til det taktiske
-Bliv bedre til at "nappe" camperne
-Vid hvor de gemmer sig på maps
-Bliv voksen

MVH
Dennis!

PS: Uriner på hinanden til mødet d. 2.marts

PPS: LUK DENNE TRÅD Moderator!

Se profil på Dennis!   Email Dennis!   Gå til hjemmesiden af Dennis!     
Booombadil

Indsendt: 2002-02-19 09:05     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-19 02:34, Dennis! skrev:
Hold da kæft hvor jeg er SKUUFET
Kan folk kun Bitche her?
Har da efterhånden under ?? navne spillet med/mod alle jer gutter og her er de skide facts:
-CW's er vigtige, så folk spiller taktisk
-Alle camper, nogle blot mere end andre
-Alle hold sniper og nogle er gode
-Mange Claner bitcher og få gør ikke

Løsning:
-Bliv bedre til det taktiske
-Bliv bedre til at "nappe" camperne
-Vid hvor de gemmer sig på maps
-Bliv voksen

MVH
Dennis!

PS: Uriner på hinanden til mødet d. 2.marts

PPS: LUK DENNE TRÅD Moderator!

Jeg er enig Dennis! ! (første ! er til dit navn andet ! er til min sætning )

Jeg vil gerne tilføje at jeg ser en stor forskel på at spille wars og nare spille på public servere.
I en clanwar har man på forskellig vis et ansvar ift til sin clan, er man i overtal er det hovedløst at rushe rundt, og man skal jo holde den strategi clanen vælger fra runde til runde. osv osv.
Når jeg spiller public, veksler jeg mit spil mellem at rushe/snipe, med en hovedvægt på at rushe. Når stillingen er 1-1 i en runde vil jeg altid begynde at lede efter modstanderen, for at få afsluttet runden. Jeg syntes selv det er knaldhamrende surt at sidde som død, og vente, og hvis jeg skal vente på en camper så er det bare træls (undskyld mit Vestgyllandske ).
Pointen i al denne pladder er at i en clanwar er jeg forpligtiget til at gøre hvad jeg kan for at min klan vinder, og på public er jeg forpligtiget ift til alle spillere (sf og terr) til at sørge for at vi alle har det sjovt (= mere spilletid og mindre ventetid)
I denne konkrete situation vil jeg gerne sige at jeg syntes kampen mod TSH var fin nok, der var i min opfattelse ikke megen camping hverken fra IBM eller TSH, (men jeg er ikke sikker, for jeg var ved egen base hele tiden <-- et forsøg på en joke, det er ikke sandt )
Snakken om camping/basecamping opstår efter min opfattelse efter at Warlock har spillet public i lørdags sammen med bla IBM'er, (jeg var der ikke så jeg ved ikke hvad der skete), men der har da åbenbart været nogen meningsudveklsing om camping/basecamping.
Min sidste kommentar til denne tråd, er at jeg egenligt er enig med Warlock, mht at bruge CB til publicering af war resultater, og til at kommentere en war. Snakken om IBMvTSH kampen burde alene have foregået på CB IMHO.

--- Booombadil(IBM) ---

Se profil på Booombadil
Booombadil

Indsendt: 2002-02-19 09:06     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
^^^ mit længste indlæg til dato, læs det. det er ikke , men til gengæld langt
  Se profil på Booombadil
GASP

Fra: Middelfart
 Indsendt: 2002-02-19 09:50       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hmmmmmm....... IMPONERENDE Booombadil.... Flot laaaaaang tråd, uden

Jeg er lidt bekymret for den måde, denne tråd har udviklet sig!!??.... ..... Det lyder egentligt ikke som om, at det er hinanden i bebrejder, men lyder som er det selve spillet, og mulighederne i det!!... Jeg selv har ikke spillet så længe, ½ års tid! ... Men jeg er ikke kørt træt i spillet.... Det lyder som om i mangler nye udfordringer!!??....... Personligt hader jeg også snipere.... Men omvendt... det er egentligt ligegyldigt hvem, der løber med et slags våben, så hader jeg dem.... De skyder mig sgu altid!!! ......

Men som i selv skriver.... Prøv nye måder at spille på, evt. nye mænd og våben...

Jeg ved ikke, Booom... om der er nogen der har forpligtelser på serverne.... Men under alle omstændighed.... TO ALL..... STOP BITCHING!!!! ..... Det er da mere ødelæggende en én sniper......

SLAMBAM, GASP GOES GRASSAT

[ Denne Besked blev editeret af: GASP den 2002-02-19 09:51 ]

Se profil på GASP   Email GASP     
Wizard^King(IBM)

Fra: IBM
 Indsendt: 2002-02-19 10:35     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
IBM små konger, så har jeg sgu hørt det med

Nogle burde tænke sig om et par ekstra gange inden de poster, og nej jeg er ik ked af jeg postede resultatet her, det var et forsøg på lidt humor.
Og @ TSH hvis i er så forpulede dårlige som i selv gør jeg til/warlock, hvorfor så spille clanwars, hvorfor ik bare holde sig til at basecampe på pub servers, og lege på taget på Gheyskies.

G@Y

Se profil på Wizard^King(IBM)   Email Wizard^King(IBM)
Booombadil

Indsendt: 2002-02-19 10:36     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

Jeg ved ikke, Booom... om der er nogen der har forpligtelser på serverne....

Når jeg spiller public foretrækker jeg altså at være i live og spille fremfor at være død og vente . Derfor ærgrer det mig når en runde forlænges unødigt pga af camping.
Så længe at de sidste overlevende leder efter hinanden kan jeg leve med at skulle vente, men camper de syntes jeg at spillet ødelægges.
Er der få spillere tilbage i en runde, vælger jeg altid at søge efter fjenden så vi kan få runden afsluttet, og alle kan være med igen.

Anyway: det er en "forpligtigelse"/regel jeg spiller efter, netop for at det ikke skal blive kedeligt at spille public.

Når campere skældes ud på på en public server er det så ikke fordi at "udskælderen" er blevet pissed over at skulle vente ?

Se profil på Booombadil
KeyMaster
PostMaster

Fra: Lemvig
 Indsendt: 2002-02-19 10:52       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-19 01:47, Snake skrev:
Quote:
Mht til telte, så kan jeg afsløre nogle chatlogs som vi tilfældigvis har på serveren..

Jeg kan kun give Warlock ret og med hensyn til log filer fra kampe kan jeg mindes at efter vores kamp mod V som vi spillede på IBM's server ville vi godt se log filen fra kampen, men kunne ikke få lov til det da IBM ikke udleverede logfiler. Det er åbenbart ok at poste dem i et forum.

Det er ikke fra server loggen, men fra en chat logger som er på serveren, der er en forskel. Desuden så vil en ADEbot bruger ikke kunne ses i loggen alligevel, dan den ikke detektas af CSHP, CSHP disabler muligheden for at indtaste kommandoer i konsollen, som ikke hører til UT enginen

Og jeg kan sige at hvis der er nogen der bruger en cheat på serveren, så bliver de automatisk sparket ud igen meget hurtigt.

Jeg ved også godt hvad det er i tænker på, men der er nogen som er mere heldige end andre, når de render tværs i gennem folk uden at sigte, det kan jeg også gøre somme tider, derfor behøver de ikke nødvendigvis at snyde.

*Hvis de indfører hjernedødskriteriet på Clanbase, så ryger der en del klaner ud*
-9600BAUD

[ Denne Besked blev editeret af: KeyMaster den 2002-02-19 11:00 ]

Se profil på KeyMaster   Gå til hjemmesiden af KeyMaster   
ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-02-19 11:08       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-18 21:52, Warlock skrev:
LOl Bruger Coldsteel som hóme map så har du vist aldrig mødt os vi har brugt den et par gange lol også kalder du det for vores HOME map lol ja jeg er sgu ved og tisse i mine busker af bare grin nu. kig dog på CB der kan du se hvor mange gange vi har brugt den map og nej vi har ikke noget home map for vi er kun på CB for sjov.
og til påstanden om at gøre grine med TSH så må jeg atter korigere dig det gør jeg ikke hvorfor skulle jeg gøe grin med min egen clan LOL.
og til det med om vi i TSh tror at vi er bedre end IBM NEJ må jeg sige atter engang vi tror sgu da ikke at vi er BEDRE end nogen andre. og det er uden undtagelse men jeg har på fornemmelsen at lige netop det med at tror at man er bedre end nogen andre TILFALDER JER IBM. i føler jeg som nogen små konger og hvem er det der kicker eller retter sagt forsøger på at kicke ( for jeg skred selv ) . men hensyn til det med at bruge dette forum til at poste resultater???ja jeg kan ikke give dig ret i at det er humor ( håber da at i har lige så meget som freestyler LOL) det er sgu da ikke humor.

og det med at det kun er ZOO og TSH som siger at i camper er vel fordi at i ikke har mødt så mange i den ladder endnu som vi har. såvidt jeg ved så var det vist jeres første kamp, den mod os i den ladder ?????

og vi er sgu for sjove i TSH. ( ISÆR DIG FREESTYLER

formålet med at fortsætte denne "samtale" er at få warlock til at stoppe sit "jeg vil ha sidste ord, for det er nemt at hænge andre ud - jeg er federe - jer er sjover - jeg er interressant"

.." LOl Bruger Coldsteel som hóme map så har du vist aldrig mødt os vi har brugt den et par gange lol også kalder du det for vores HOME map "..

Ja, man kalder sin modstanders valgte map for homemap.

.."og til påstanden om at gøre grine med TSH så må jeg atter korigere dig det gør jeg ikke hvorfor skulle jeg gøe grin med min egen clan LOL."..
ja det er forvirrende.

.."kig dog på CB der kan du se hvor mange gange vi har brugt den map og nej vi har ikke noget home map for vi er kun på CB for sjov."..

Jeg vil nu mest kalde det uovervejet og ustruktoreret.
Man kan vælge at spille friendly wars - de er sjove og har ingen betydning for klanerne.. det kunne være i skulle nøjes med dem.
Der er snart ikke flere claner der vil spille mod jer når i har så få point.

.."i føler jeg som nogen små konger og hvem er det der kicker eller retter sagt forsøger på at kicke ( for jeg skred selv )"..

Som warlock sagde på ICQ, så syntes han det er ok at kravle op på tagene i GreySkies - men kun hvis man hoppede på mure og sådan - ikke hvis man brugte de bøger der er lagt på mappet af designeren.
Det er sjovt som en generel accepteret fejl som vægene i ruinen hvor man kan komme op bliver betragtet som en mapfejl - men ikke af warlock.
Han har meget svært ved at se en sammenhæng mellem hullet i muren og vægen op til taget begge kan være (er) map design fejl.

Når man bliver kick voted, er det udtryk for at der er nogle der ikke er enig i at det man gør er fedt - eksempel: kravle op på tagene, sidde og campe snipe (i helt op til et minut som warlock siger) samme sted. udnytte map fejl igen og igen, teamkille osv..

Når man har fået en kick er det ikke det samme som at man er smidt ud - se det som en advarsel.
Og som jeg sagde - jeg votede ikke på dig så det var andre der gjorde det - men jeg kan godt forstå dem - som boombadil så fint forklare ovenover så spiller de fleste public servers for at ha det sjovt - det er ikke sjovt at sidde og vente på en sniper der sidder og gaber i et hjørne eller bag en clipping bug. rutinerede spillere voter gerne på kedelige spillere der spilder ens tid.

.."ja jeg kan ikke give dig ret i at det er humor ( håber da at i har lige så meget som freestyler LOL) det er sgu da ikke humor."..

tak.
og siger du nu at freestyler ikke har humor?

Hvis jeg var udenforstående ville jeg da sidde og grine over denne thread.. den startede som et festligt indslag om et war resultat.

Hvis vi kan få lidt fighterspirit frem i andre så er det positivt.

Faktisk syntes jeg det er ganske underholdende at sidde og svare på sådanne kommentare fra warlock. Jeg er bare ikke sikker på at alle IBM er lige så positivt stemt for det.. Men så længe jeg ikke siger noget forkert så får jeg nok lov.

Thank you DER.. erhm IBM.

Se profil på ankor(IBM)   Gå til hjemmesiden af ankor(IBM)   
Snake

Fra: Esbjerg
 Indsendt: 2002-02-19 13:54       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ok jeg synes at det er ved at gå for vidt nu, det fører ikke til noget at blive ved med at hakke på hinanden.
Angående det med Chatlog og serverlog det vidste jeg ikke.
Vi har altid haft det sjovt sammen på public servere IBM og TSH og jeg håber at vi fortsat kan have det.
Angående med at der ikke er nogle klaner som vil udfordre os så tror jeg altid at der er klaner som vil have nogle nemme point Lol
Personlig synes jeg at denne thread skal låses nu da det ikke fører til noget.

Se profil på Snake   Gå til hjemmesiden af Snake   
Booombadil

Indsendt: 2002-02-19 14:14     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-19 13:54, Snake skrev:
Ok jeg synes at det er ved at gå for vidt nu, det fører ikke til noget at blive ved med at hakke på hinanden.
Angående det med Chatlog og serverlog det vidste jeg ikke.
Vi har altid haft det sjovt sammen på public servere IBM og TSH og jeg håber at vi fortsat kan have det.
Angående med at der ikke er nogle klaner som vil udfordre os så tror jeg altid at der er klaner som vil have nogle nemme point Lol
Personlig synes jeg at denne thread skal låses nu da det ikke fører til noget.

fint sagt Snake.
Jeg syntes heller ikke der er grund til at fortsætte denne hakken løs på hinanden. Lad os kalde erne ind, så de kan få tråden til at løbe af sporet.

Quote:

Jeg ved ikke, Booom... om der er nogen der har forpligtelser på serverne....

Jeg vil dog gerne høre hvad GASP, mener om forpligtigelser. Er du uenig med det jeg skriver ?

Se profil på Booombadil
GASP

Fra: Middelfart
 Indsendt: 2002-02-19 14:30       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Nej Booom..... Jeg er ikke uenig!!...

Tilstår jo blankt... at jeg er MEGET vant til og sidde og vente på næste runde!!! Jeg er som regel en af de første der dør!!!... .... Men jeg giver dig viiiildt ret.... CAMPERE er R Ø V kedelige!!! ... Minus i action... rigtigt kedeligt og sidde og glo på..... ..... Så du har ret..... Dem der kan holde sig i live, bør underholde os der sidder og venter med fede jagter og kampe!!!........

I Klan-wars... hmmm.... der er spørgsmålet vel om ikke, det at snipe, er en slags taktik!!??.... I vores gamle klan, GEFO spillede vi for viiiildt på Coldsteel..... og ofte blev modstanderne så "bange", at de basecampede med deres sniperrifler!!... Skide træls.... indtil vi fik en taktik, der overraskede selv de værste campere/ snipere, og så vandt vi alligevel!!! ....

Men på PUB-Servere, burde man stoppe al camping/ sniping, da det er for kedeligt!!!

SLAMBAM, GASP GOES GRASSAT

[ Denne Besked blev editeret af: GASP den 2002-02-19 14:30 ]

[ Denne Besked blev editeret af: GASP den 2002-02-19 14:31 ]

Se profil på GASP   Email GASP     
Booombadil

Indsendt: 2002-02-19 14:39     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at underholde dig GASP når du nu skal sidde og vente så lang tid
  Se profil på Booombadil
JODE
Dr. Honeydew

Fra: Copenhagen
 Indsendt: 2002-02-19 15:07     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
not much talk about the c-4 game here though?
  Se profil på JODE   Gå til hjemmesiden af JODE   
KeyMaster
PostMaster

Indsendt: 2002-02-19 15:15       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Det tør vi da ikke når man skal have sådan en medfart

men for min skyld ingen alarm, vi tabte 23-17 og det det var en rigtig god kamp hvis ikke lige at vi havde spillet på Texas.

der var ingen camping bitching eller noget som helst, hvilket gør det til en rigtig god match.

Vi får vores revance snart, uden TexasBank og så får de klask ligesom alle andre

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-02-19 15:15   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Well i considered it, but i was afraid it wouldnt be very welcome, no need to pure fuel on the fire, if u get my point
Wizard^King(IBM)

Indsendt: 2002-02-19 15:17     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
I was the very anonym guy, hmm hvorfor skriver jeg engelsk, når JODE godt kan læse dansk, hvad med at lære at skrive det også, jeg giver et par kurser til en samlet pris på 20.000 kr

JODE
Dr. Honeydew

Indsendt: 2002-02-19 15:27     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
anon, ibm's not made of wood.. (I think).. so they can bare it Nice to hear it was a nice fight.. so it was when we met them as well (CON). Just one thing that wasn't alike.
*cough* the *cough* score.

/JODE

KeyMaster
PostMaster

Indsendt: 2002-02-19 15:39       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
I spillede jo heller ikke TexasBank, med BC og Bell havde vi også vundet. Det var simpelt hen utroligt som det kunne få de der jader ind i alle hjørner, selv når man stod først forand døren kunne man næsten ikke nå at komme ud.

Lad os se CON mod C-4 på Texas , og kom så igen

måske der snart skulle være en rematch mod CON så vi kan lukke munden på JODE

JODE
Dr. Honeydew

Indsendt: 2002-02-19 15:43     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
[quote]
On 2002-02-19 09:05, Booombadil skrev:
Quote:

Jeg vil gerne tilføje at jeg ser en stor forskel på at spille wars og nare spille på public servere.
I en clanwar har man på forskellig vis et ansvar ift til sin clan, er man i overtal er det hovedløst at rushe rundt, og man skal jo holde den strategi clanen vælger fra runde til runde. osv osv.
Når jeg spiller public, veksler jeg mit spil mellem at rushe/snipe, med en hovedvægt på at rushe. Når stillingen er 1-1 i en runde vil jeg altid begynde at lede efter modstanderen, for at få afsluttet runden. Jeg syntes selv det er knaldhamrende surt at sidde som død, og vente, og hvis jeg skal vente på en camper så er det bare træls (undskyld mit Vestgyllandske ).
Pointen i al denne pladder er at i en clanwar er jeg forpligtiget til at gøre hvad jeg kan for at min klan vinder, og på public er jeg forpligtiget ift til alle spillere (sf og terr) til at sørge for at vi alle har det sjovt (= mere spilletid og mindre ventetid)
I denne konkrete situation vil jeg gerne sige at jeg syntes kampen mod TSH var fin nok, der var i min opfattelse ikke megen camping hverken fra IBM eller TSH, (men jeg er ikke sikker, for jeg var ved egen base hele tiden <-- et forsøg på en joke, det er ikke sandt )
Snakken om camping/basecamping opstår efter min opfattelse efter at Warlock har spillet public i lørdags sammen med bla IBM'er, (jeg var der ikke så jeg ved ikke hvad der skete), men der har da åbenbart været nogen meningsudveklsing om camping/basecamping.
Min sidste kommentar til denne tråd, er at jeg egenligt er enig med Warlock, mht at bruge CB til publicering af war resultater, og til at kommentere en war. Snakken om IBMvTSH kampen burde alene have foregået på CB IMHO.
--- Booombadil(IBM) ---

Just wanted to comment this one more time.. (read all the posts now finaly). Well first of all I know what warlock feels when he played ibm on public. When those guys play together on public they realy play well together. No matter how fast you are or how well u rush etc.. theres no chance when 2 ibms wait on a straight and load up some led your ass.. 2 allways wins 1. But they are very well allowed to do that.. it's called training and tactics.. many clans play praticing some times a week and some do it on a private server (better imo) and sometimes they go public and that might cause some probs sometimes as the cw style of play is so much more about winning each and every round.. though I don't see it as a prob.. it's just good that clans do that on public. then u have a chance to have an inside look on how they position in cw's if things get rough. In cw's u can allways avoid campers by just holding back and playing evil against evil.. if you don't have RW and can't get your guys to play like that .. then it's your own problem. good clans like ibm play diciplined and DO communicate

my five euro-cents,
JODE

JODE
Dr. Honeydew

Indsendt: 2002-02-19 15:45     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

Lad os se CON mod C-4 på Texas , og kom så igen

måske der snart skulle være en rematch mod CON så vi kan lukke munden på JODE

yep sure it has an effect.. but u do switch sides during a war

/JODE

KeyMaster
PostMaster

Indsendt: 2002-02-19 15:49       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Joda, men vi kunne ikke få jaderne ind der hvor de kunne, jeg har aldrig prøvet noget ligende, hvis ikke du kom halvvejs op ad trappen til venstre, så døde du af en granat

Det var meget imponerende syntes jeg, men også meget frustrende

JODE
Dr. Honeydew

Indsendt: 2002-02-19 16:04     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
was it a large war? I mean i've seen some teams do very impressive things in 6vs6 wars.. like loading one guy with just 1 pack of nades and make him run in front and deliver nades and then retreat to base to pick up weapons. FF is also good.. otherwise ppl load up with extra clips of ammo and speed up players by shooting at them Jep evil tricks though the firstone is legal IMO Funny thing on village when we played piranha was that they left 2 guys (7vs7) running at SF base just loading 2 packs of nades and running back and forth loading nades. Same was on angelfire against c-4. angelfire it works better but on village I think it made piranha loose rather than an advantage
Wizard^King(IBM)

Indsendt: 2002-02-19 16:10     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Mange tak for de flotte ord JODE

Glemmer ikke dengang vi blev klasket af CON 30-6 ouch

KeyMaster
PostMaster

Indsendt: 2002-02-19 17:13       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-19 16:04, JODE skrev:
was it a large war? I mean i've seen some teams do very impressive things in 6vs6 wars..

7vs7 der var ikke meget plads tilbage i banken

Gå til side ( Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 Næste side )

Lås dette Emne op Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.025169 seconds.
Saturday, 22 January 2022 06:37 am