Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Saturday, 22 January 2022 05:42 am
StrikeForce.dk Forum Index » » SF Clan Forum » » IBM klasker TSH
Gå til side ( Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 Næste side )
   Navn
IBM klasker TSH Email this topic to a friend!
Wizard^King(IBM)

Fra: IBM
 Indsendt: 2002-02-17 20:53     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Nope, husker derimod vi rushede jer for vildt til at starte med, det fik jer til at campe, og da vi skulle ind og hente jer i hjørnerne af hallerne var det ligesom nok !

Så derfor fight fire with fire !

[ Denne Besked blev editeret af: Wizard^King(IBM) den 2002-02-17 20:53 ]

Se profil på Wizard^King(IBM)   Email Wizard^King(IBM)
Warlock

Fra: Esbjerg/Denmark
 Indsendt: 2002-02-17 21:42       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
ja mange gange husker mange folk rigitg meget fra besøg på de forskellige server fra nettet. men nu er det sådan at jeg yderst sjældent basecamper. og når jeg siger yderst så er det som regle kun når vi er et par stykker som kender hinanden. men hvad jeg gør det sikkert hvergang hvis i skal fortælle det,for så kan i retfærdig gøre jeres svar på tiltale. og så lige en anden ting ang. jeres svar på det med camping så er du vist helt forkert på den med at I kun camper når andre gør LOL. hvad var det lige der skete i torsdags. sagde jeg ikke til mine folk at de skulle campe nu for så måtte i komme til os ????. for jeg var ved og være godt træt af i i gjore det hele tiden også ovenikøbet under hele kampen. men her husker jeg sikkert også forkert eller hvad ???LOL.
ps. jeg glæder mig meget til at se jeres svar på denne indlæg. måske skulle jeg vente med at leje en sjov film indtil jeg har læst jeres indlæg, for i er sgu for morsomme i IBM.

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-02-17 21:46 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-02-17 21:47 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-02-17 21:48 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-02-17 22:37 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-02-17 22:37 ]

Se profil på Warlock   Gå til hjemmesiden af Warlock         
KeyMaster
PostMaster

Fra: Lemvig
 Indsendt: 2002-02-17 22:45       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Nu igen, jeg trode egentlig at det var gået op for de fleste at SF er og bliver et camper spil, og det bliver ikke anderledes før

1. der kommer mere fart på
2. vægt og puls fjernes
3. man respawner

da ingen af ovennævnte ting vil ske i den nærmeste fremtid, vil jeg forslå at dem der ikke gider at campe finder et andet spil. SF vil altid være et taktisk lurepasser spil.

Jeg kan anbefale RtCW, meget underholdene på sin måde

Se profil på KeyMaster   Gå til hjemmesiden af KeyMaster   
Stein

Fra: Fredericia/Hovedstaden
 Indsendt: 2002-02-17 23:22     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
He he Wizard.
I rushede sgu ingen steder.
Andet end ned bagved med 5 snipere.
Jeg kan også se at denne debat ingen steder kommer.
Så vi mødes derude.

ZOO SteinDK

Se profil på Stein   Email Stein   Gå til hjemmesiden af Stein   
9600BAUD
Beaker

Indsendt: 2002-02-18 09:44     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
personligt "sniper" jeg bedst med DE...
  Se profil på 9600BAUD   Email 9600BAUD
DeadGuy

Fra: Frederiksberg
 Indsendt: 2002-02-18 10:01       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-17 22:45, KeyMaster skrev:
Nu igen, jeg trode egentlig at det var gået op for de fleste at SF er og bliver et camper spil, og det bliver ikke anderledes før

1. der kommer mere fart på
2. vægt og puls fjernes
3. man respawner

da ingen af ovennævnte ting vil ske i den nærmeste fremtid, vil jeg forslå at dem der ikke gider at campe finder et andet spil. SF vil altid være et taktisk lurepasser spil.

Jeg kan anbefale RtCW, meget underholdene på sin måde

Jeg er ikke enig med dig i at SF er et lurepasser spil - det er sku da et action spil

Se profil på DeadGuy   Email DeadGuy   Gå til hjemmesiden af DeadGuy       
Bab

Fra: Fredericia
 Indsendt: 2002-02-18 10:07       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
SF er hvad man gør det til...

Vil man campe, ja så er det i camper spil..

Vil man rushe, ja så er det et action spil..

Og er point det vigtigste, så camper man.
Er sjov det vigtigste, så rusher man..

Sådan er det vel

Bab

Se profil på Bab   Email Bab   Gå til hjemmesiden af Bab     
ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-02-18 10:32       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
well.. ifølge itsestats var Knex den bedste dræber maskine i denne kamp:
knx 50 appelsiner
Xil 43 æbler
hex 37 pærer

flot drenge..

Mht til telte, så kan jeg afsløre nogle chatlogs som vi tilfældigvis har på serveren..
Desværre kan TSHs navne der består af kryptiske tegn ikke genkendes.. men læs selv hvem der taler om at

02/14/2002 22:09 TeamSay >>TSH< damn løb nu frem vi bliver skudt når vi løber over
02/14/2002 22:10 TeamSay >>T$H< jeg løber ikke frem mere
02/14/2002 22:10 TeamSay >>TSH< nu rusher vi ikke mere prøv stille og roligt okay

02/14/2002 22:34 Say >>TSH< kom nu camper vi sgu også
02/14/2002 22:34 Say >>TSH< det har jeg gjort hele tiden
02/14/2002 22:34 Say >>TSH< ja det gør jeg også nu
02/14/2002 22:34 TeamSay >>T$H< Hvem tar teltet???
02/14/2002 22:48 TeamSay >>T$H< warlock bank freestyler fast med et par teltpløkker

og et par af vores kommentarer...

02/14/2002 22:49 TeamSay XilucariM(IBM) de brokker sig over at vi camper ?
02/14/2002 22:49 TeamSay Hexadus(IBM) hehe
02/14/2002 22:49 TeamSay DeadGuy(IBM) lol
02/14/2002 22:49 TeamSay XilucariM(IBM) men vi skal jo ind og hente dem hver gang ?

Anyways.. er det ikke lige meget.. Til Warlock vil jeg da lige hører hans kommentar til denne udtalelse:
kan du huske GreySkies hvor vi sagde at roofing var lamt, og du svarede at roofing var ok hvis man ikke brugte bøgerne ? lol

*finder en m203 frem og jagter campere*

Desuden må jeg lige kommentere at der er forskellige vinkler at takle en fjende på, det ville være hjernedødt at rushe en fjende der ligger i et hjørne hver gang.
Min / vores erfaring er at så skal man selv vente med at gå ud.. og hvis man er flere i live sent i et spil (1 minut tilbage) så er der absolut ingen grund til at løbe forvirret rundt, lede, blive forpustet og blive skudt af en camper/sniper.. så er det bedre at passe på sine teammates et eller andet sted.. for man er jo forand.. fjenden må presse - ikke ligge i et hjørne.
Vi tabte et par runder til både R&B / E^V fordi vi er så glade for at løbe rundt på den måde.. dumt..

Men alle claner lærer jo af deres kamp erfaring.. eller måske gør de ikke.. lol

Se profil på ankor(IBM)   Gå til hjemmesiden af ankor(IBM)   
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-02-18 10:34   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-17 19:49, ZOO SteinDK skrev:
Ja sådan er det jo Wizard , men her er lidt hjælp , alle I 5 snipede på Coldsteel .
Husker du nu????

ZOO SteinDK

tror nu nok jeg har nogle demoer fra denne match.. det ku være man skulle release dem til beskuelse.. hvis ellers der er nogen der gider se dem.

ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-02-18 10:37       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
mig der var anonym..
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-02-18 10:40   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
og for at spamme igennem og forøge mit postcount:

FED kamp.. vi hyggede og godt, og det var en herlig kamp at få booombadil ind i flokken..

TSH er som udgangspunkt flinke fyre, og vi skal nok få lært dem et par triks eller to..

ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-02-18 10:43       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
og det var også mig..

fede cookies der er her..

moderators burte flytte emnet til CLANS forummet.

KeyMaster
PostMaster

Fra: Lemvig
 Indsendt: 2002-02-18 11:05       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
så er det jo rigtigt, du kan trylle

Se profil på KeyMaster   Gå til hjemmesiden af KeyMaster   
Wizard^King(IBM)

Indsendt: 2002-02-18 11:26     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Det kan vi sgu da allesammen nøglemester

Se profil på Wizard^King(IBM)   Email Wizard^King(IBM)
Warlock

Indsendt: 2002-02-18 17:28       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Ja vi alle kender jo Freestyler for hans humoristiske sans :)14 . ja tomb up for dig freestyler det ser udtil at IBM tror at der er telte på coldsteel og village lol. måske skulle de løbe lidt mere rundt for at se at det faktisk kun er på desertcamp at der er telte LOL.
ja måske var det kun gas det med at freestyler sadge at han havde teltet LOL.

og desuden så mener jeg ikke at der er nogen grund til at poste resultater herinde for som jeg sadge før så er det da ikke nogen stor NYHED at KLASKE T$H FOR INDTIL VIDRE HAR VI DA NÆSTEN FÅET KLASK AF SAMTLIGE VI HAR MØDT LOL.
og ja vi spiller sgu for at have det sjovt, trode at IBM også gjore det :-). nu åbenbart ikke challinge os igen også camåer vi lige så meget som jeg så vil kampen da falde ud til en DRAW med 0-0 LOL . for vi får jo aldrig set hinanden så lol

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-02-18 17:30 ]

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-02-18 17:33 ]

DeadGuy

Fra: Frederiksberg
 Indsendt: 2002-02-18 17:40       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg var vist også med i den kamp vi taler om - men på Warlock's beskrivelser lyder det som en anden kamp en den i sidste uge!

Jeg kan huske et par runder hvor vi valgte at holde os lidt tilbage. Ellers var vi mindst 3 hver runde der løb rundt - og et par enkelte der gav baggrundsild - mer er der ikke i det!

Det er kun et spil - og jeg tror da alle havde en god kamp - hvorfor så diskutere med lidt store ord efter kampen!

Se profil på DeadGuy   Email DeadGuy   Gå til hjemmesiden af DeadGuy       
ZOO.Tormod

Fra: København
 Indsendt: 2002-02-18 18:43     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:
Det er kun et spil - og jeg tror da alle havde en god kamp - hvorfor så diskutere med lidt store ord efter kampen!

....................AMEN...................

Se profil på ZOO.Tormod   Email ZOO.Tormod
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-02-18 18:59   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-18 17:28, Warlock skrev:
snip...
og desuden så mener jeg ikke at der er nogen grund til at poste resultater herinde for som jeg sadge før så er det da ikke nogen stor NYHED at KLASKE T$H FOR INDTIL VIDRE HAR VI DA NÆSTEN FÅET KLASK AF SAMTLIGE VI HAR MØDT LOL.
og ja vi spiller sgu for at have det sjovt, trode at IBM også gjore det . nu åbenbart ikke challinge os igen også camåer vi lige så meget som jeg så vil kampen da falde ud til en DRAW med 0-0 LOL . for vi får jo aldrig set hinanden så lol

Hvorfor er det kun GEFO og TSH der nogensinde har kaldt IBM for campere ?

Hvorfor er GEFO (zoo) og TSH de eneste der bruger ColdSteel som home map ?

Hvorfor taber TSH til alle, og praler med det?

Hvorfor tror warlock at IBM ikke havde det sjopvt, på trods af at vi giver udtryk for det modsatte.

Hvorfor bliver warlock ved med at snakke om camping? har han nogle demoer han vil lægge til grund for sine påstande ?

Hvis TSH ville campe en hel match ville resultatet ikke være anderledes. (tænk over den)

Hvem er leder af TSHs presse og PR afdeling.. ikke Warlock.

- jeg kender ikke freestyler og hans humoristiske sans.
- IBM tror ikke der er tælte på Village / coldsteel.
- hvis der er humor i SF så er det da netop at poste resultatet her.
- elsker at se andre editere deres posts 100 gange.

Tror TSH at IBM kun kan vinde hvis de camper ?
Tror TSH at de er bedre end IBM ?

Personligt svarer jeg nej til begge spørgsmål. Derfor må jeg konkludere at TSH med warlock som talsmand er ude på et skråplan og burte tage sig sammen.

Måske spiller TSH ikke for at vinde hver kamp, det gør vi.. for vi har et image at leve op til.. vi har vundet over mange (også) gode claner, så det ville være flovt at have et dårligt resultat mod en (som warlock siger) dårlig clan.
Alle vores dejlige svenske og hollandske SF venner ville moppe os, og det ville ikke være rart.. ehh..

Jeg syntes det er synd at warlock gør grin med TSH på den måde som han opfører sig nu.

ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-02-18 19:01       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
ja jeg er "the cookie man"
[ZOO]Tyrant.DK

Fra: Esbjerg
 Indsendt: 2002-02-18 19:30     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
øhhh....cookieman...syntes at din sidste inlæg er på sin plads....det er gået for vidt...
gi hinanden en stor kys og få det her lort fjernet fra forum

Se profil på [ZOO]Tyrant.DK
Dennis!
Husk det er med !

Indsendt: 2002-02-18 21:16       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Har gemt en kopi af denne tråd, så jeg altid fremover kan kalde de ski.. IBM'er for nogle lede campere og have bevis for det...

Lor.. IBM
How can YOU teach me.....?
I guess YOU cant
I guess YOU wont
that is why I know my life is out of luck......fool....

Gangsta Dennis!

PS: Skulle være et sjovt indlæg ??

Se profil på Dennis!   Email Dennis!   Gå til hjemmesiden af Dennis!     
JODE
Dr. Honeydew

Fra: Copenhagen
 Indsendt: 2002-02-18 21:21     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
damn dudes.. calm down.. its only wars and shit and headshots and fun.. all around.. someone heard of a player called SkraldePand?

/JODE

Se profil på JODE   Gå til hjemmesiden af JODE   
Warlock

Indsendt: 2002-02-18 21:52       ICQ status  Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
LOl Bruger Coldsteel som hóme map så har du vist aldrig mødt os vi har brugt den et par gange lol også kalder du det for vores HOME map lol ja jeg er sgu ved og tisse i mine busker af bare grin nu. kig dog på CB der kan du se hvor mange gange vi har brugt den map og nej vi har ikke noget home map for vi er kun på CB for sjov.
og til påstanden om at gøre grine med TSH så må jeg atter korigere dig det gør jeg ikke hvorfor skulle jeg gøe grin med min egen clan LOL.
og til det med om vi i TSh tror at vi er bedre end IBM NEJ må jeg sige atter engang vi tror sgu da ikke at vi er BEDRE end nogen andre. og det er uden undtagelse men jeg har på fornemmelsen at lige netop det med at tror at man er bedre end nogen andre TILFALDER JER IBM. i føler jeg som nogen små konger og hvem er det der kicker eller retter sagt forsøger på at kicke ( for jeg skred selv ) . men hensyn til det med at bruge dette forum til at poste resultater???ja jeg kan ikke give dig ret i at det er humor ( håber da at i har lige så meget som freestyler LOL) det er sgu da ikke humor.

og det med at det kun er ZOO og TSH som siger at i camper er vel fordi at i ikke har mødt så mange i den ladder endnu som vi har. såvidt jeg ved så var det vist jeres første kamp, den mod os i den ladder ?????

og vi er sgu for sjove i TSH. ( ISÆR DIG FREESTYLER :-)

Quote:

On 2002-02-18 18:59, Anonymous skrev:
Quote:

On 2002-02-18 17:28, Warlock skrev:
snip...
og ja vi spiller sgu for at have det sjovt, trode at IBM også gjore det :). nu åbenbart ikke challinge os igen også camåer vi lige så meget som jeg så vil kampen da falde ud til en DRAW med 0-0 LOL . for vi får jo aldrig set hinanden så lol

Hvorfor er det kun GEFO og TSH der nogensinde har kaldt IBM for campere ?

Hvorfor er GEFO (zoo) og TSH de eneste der bruger ColdSteel som home map ?

Hvorfor taber TSH til alle, og praler med det?

Hvorfor tror warlock at IBM ikke havde det sjopvt, på trods af at vi giver udtryk for det modsatte.

Hvorfor bliver warlock ved med at snakke om camping? har han nogle demoer han vil lægge til grund for sine påstande ?

Hvis TSH ville campe en hel match ville resultatet ikke være anderledes. (tænk over den)

Hvem er leder af TSHs presse og PR afdeling.. ikke Warlock.

- jeg kender ikke freestyler og hans humoristiske sans.
- IBM tror ikke der er tælte på Village / coldsteel.
- hvis der er humor i SF så er det da netop at poste resultatet her.
- elsker at se andre editere deres posts 100 gange.

Tror TSH at IBM kun kan vinde hvis de camper ?
Tror TSH at de er bedre end IBM ?

Personligt svarer jeg nej til begge spørgsmål. Derfor må jeg konkludere at TSH med warlock som talsmand er ude på et skråplan og burte tage sig sammen.

Måske spiller TSH ikke for at vinde hver kamp, det gør vi.. for vi har et image at leve op til.. vi har vundet over mange (også) gode claner, så det ville være flovt at have et dårligt resultat mod en (som warlock siger) dårlig clan.
Alle vores dejlige svenske og hollandske SF venner ville moppe os, og det ville ikke være rart.. ehh..

Jeg syntes det er synd at warlock gør grin med TSH på den måde som han opfører sig nu.

[ Denne Besked blev editeret af: Warlock den 2002-02-18 22:02 ]

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-02-18 22:26   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Nu er det jo lige sådan, at ZOO endnu ikke har spillet en kamp.. Heller ikke mod IBM.

Der er spillere i ZOO, som også var i GEFO..
Men det er der også i APC..

De er så bare ikke nævnt..

Bab

Ferslev.DK

Fra: Fredericia
 Indsendt: 2002-02-18 23:17       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Øhhhh mig bekendt er den eneste GEFO i APC mig.......men det kan da være at jeg tager fejl der...........men hvad har det med sagen at gøre.....

Men men er det ikke lidt lavt at diskutere kampe så længe efter.........!!!!!!!!

Lad det nu ligge og kom dog videre.....!!!!!!

Se profil på Ferslev.DK   Email Ferslev.DK     
Gå til side ( Forrige side 1 | 2 | 3 | 4 Næste side )

Lås dette Emne op Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.023756 seconds.
Saturday, 22 January 2022 05:42 am