Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Thursday, 19 July 2018 01:27 pm
StrikeForce.dk Forum Index » » Off Topic » » DEADGUY!!!!
Gå til side ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 Næste side )
   Navn
DEADGUY!!!! Email this topic to a friend!
Coyote

Fra: Herning
 Indsendt: 2002-02-09 17:16       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
HMMMMM

Kan det være rigtigt at alt det sjove vi har her i dette "mere end udemærket" forum nu skal være hmm kedeligt..
Men nej jeg er da enig...det seriøse og spændende sf- relaterede kommer da først...
Så også mit undskyld til Deadguy, da jeg har været en IVRIG spammer...

Ps. Dette er skrevet i OFF TOPIC...og der kan vel spammes til eller ??????

Cu soon i hope...

Se profil på Coyote   Email Coyote     
Dennis!
Husk det er med !

Indsendt: 2002-02-09 17:19       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
LOL C!

Jeg ved det sq ikke og jeg venter på at DEADGUY giver os lov, før jeg "spammer" dig til

Dennis!

Se profil på Dennis!   Email Dennis!   Gå til hjemmesiden af Dennis!     
DeadGuy

Fra: Frederiksberg
 Indsendt: 2002-02-10 02:34       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Nej Dennis! - jeg skal ikke give jer lov til at spamme, jeg skal heller ikke give jer lov til at skrive eller svare på emner - det bestemmer i og moderatoren!

Jeg leder ikke efter undskyldninger, og jeg er heller ikke ude efter at i stopper jeres leg. Når jeg efter at have været væk fra tastaturet en dag, kommer ind for at læse hvad i alle skriver, kigger jeg i de emner som er opdateret siden sidst og det plejer at være ca 20 stk eller sådan noget. Det er jo fedt så er der mange der har været aktive.
Nogle af de tråde jeg selv har været med til at komme med kommentarer mv, tager jeg først for at se hvad der så er sket, og ofte smutter jeg hurtigt videre til næste tråd pga. at de svar der er ind i mellem handler om noget andet end sidst jeg læste.

Jeg ønsker ikke at nogle skriver mindre og jeg ønsker slet ikke at nogles skriverier skal stoppes.

Jeg må tilstå at jeg troede at jeg ikke var alene med min holdning, men det tyder det på, derfor ønsker jeg at i fortsætter som hidtil - jeg kan sagtens leve (også fint) med jeres fortsatte skriverier!

Det var alt, og Dennis! jeg håber ikke du er blev sur på mig fordi jeg fortalte om min holdning!

Se profil på DeadGuy   Email DeadGuy   Gå til hjemmesiden af DeadGuy       
Dennis!
Husk det er med !

Indsendt: 2002-02-10 05:04       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
OK, jeg stopper med at "spamme" Coyote!
Fremover vil jeg flirte med dig over msn, icq eller andet?
Måske over sengen??

Dennis!

Booombadil

Indsendt: 2002-02-10 08:22     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-10 02:34, DeadGuy(IBM) skrev:
Nej Dennis! - jeg skal ikke give jer lov til at spamme, jeg skal heller ikke give jer lov til at skrive eller svare på emner - det bestemmer i og moderatoren!

Jeg leder ikke efter undskyldninger, og jeg er heller ikke ude efter at i stopper jeres leg. Når jeg efter at have været væk fra tastaturet en dag, kommer ind for at læse hvad i alle skriver, kigger jeg i de emner som er opdateret siden sidst og det plejer at være ca 20 stk eller sådan noget. Det er jo fedt så er der mange der har været aktive.
Nogle af de tråde jeg selv har været med til at komme med kommentarer mv, tager jeg først for at se hvad der så er sket, og ofte smutter jeg hurtigt videre til næste tråd pga. at de svar der er ind i mellem handler om noget andet end sidst jeg læste.

Jeg ønsker ikke at nogle skriver mindre og jeg ønsker slet ikke at nogles skriverier skal stoppes.

Jeg må tilstå at jeg troede at jeg ikke var alene med min holdning, men det tyder det på, derfor ønsker jeg at i fortsætter som hidtil - jeg kan sagtens leve (også fint) med jeres fortsatte skriverier!

Det var alt, og Dennis! jeg håber ikke du er blev sur på mig fordi jeg fortalte om min holdning!

Jeg bruger forumet på samme måde Deadguy, og deler fakatisk dit synspunkt 100%. Både at jeg syntes det er fedt med et aktivt forum, men altså også at der imho spammes en anelse for meget.

[ Denne Besked blev editeret af: Booombadil den 2002-02-10 08:23 ]

Se profil på Booombadil
Ferslev.DK

Fra: Fredericia
 Indsendt: 2002-02-10 10:26       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat

Se profil på Ferslev.DK   Email Ferslev.DK     
DeadGuy

Indsendt: 2002-02-10 10:53       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Da der er klar overtal af bruger der anvender forummet anderledes end os - synes jeg ikke at i skal ændre noget for min skyld!

BOOOM: jeg er da glad for at høre at jeg ikke er helt alene.

ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Fra: IBM
 Indsendt: 2002-02-10 11:11       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg forholder mig gerne neutralt. Jeg bruger derfor minirisk eller sanex.

Desuden syntes jeg at det her forum spammeri er morsomt, men må tilstå at jeg også er enig med DG om at det kan tage overhånd..

Jeg vil henlede opmærksomheden på IRC, en kommunikationsform, der evt kunne oprettes med noget java eller cgi til en channel via et link på denne side?

Se profil på ankor(IBM)   Gå til hjemmesiden af ankor(IBM)   
Coyote

Fra: Herning
 Indsendt: 2002-02-10 11:27       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Vil gerne understrege at jeg er ENIG med DG i at det kan være svært at følge med i det seriøse....

Jeg vil derfor huske at spamme de rigtige steder eller ikke spamme mere....LOL ikke love mere end jeg kan holde...haha

Jeg synes da det er ok, med lidt "lir" på det rigtige sted og det rigtige tidspunkt...og DG...nej det er ikke under de seriøse indlæg det hører sig til.

*coyote lidt flov*

*ening med DG*

*vender stærkt tilbage*

*en gang pervers...altid pervers*

Cu soon i hope...

Se profil på Coyote   Email Coyote     
DeadGuy

Indsendt: 2002-02-10 11:42       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg er glad for opbakningen - tak

Som jeg har skrevet flere gange så ønsker jeg ikke at fjerne spam eller lir mv. - bare at de bruges de rigtige steder!

Ankor skrev det godt da han i lavede et topic som hed: sorry: on topic - boomtown servere.

Jeg synes stadigt det er fedt at der kommer mange her ind, og at der postes meget - der kommer også meget godt ud af det - det virkede bare som om at der skulle gøres opmærksomt på det!

*Håber stadigt at C vil chatte med mig*

Ferslev.DK

Indsendt: 2002-02-10 11:57       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hmmm ok jeg er da også delvis enige med jer, som jeg ser det starter trådene ud med noget mere eller mindre seriøst, men når de så "dør" ud, bliver de vækket til live igen med lidt ..........

Jeg skal se om jeg kan holde mig lidt i skindet, men må advare om at jeg er lidt af forum-luder når jeg kommer igang......

Men vil da gerne have en defination på hvor C mener at det er det rigtige sted til lir....

ohhh and BTW

Dennis!
Husk det er med !

Indsendt: 2002-02-10 13:44       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
OFF-TOPIC - DENNE BESKED ER SPAM - OFF TOPIC - DENNE BESKED ER SPAM
Lmao Ferslev!!
JEg satser da på at der vil være nogle få "børn" tilbage blandt os "med"lemmer som kan holde en SMILENDE sti gennem trådene!
Kan virkelig ikke se problemet, hvis "X" (læs:Dennis!) kommer til at drille fx. C med en slik-kommentar i en ON-TOPIC tråd. Så lange jeg stadig skriver om emnet generelt og er lidt humoristisk også!!
Skal da ikke ske fremover!

Mangler nok forståelse.........

Ferslev.DK

Indsendt: 2002-02-11 01:07       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hmmmm Dennis! hvor er det lige at du har haft humoristiske indslag henne.....?????

Indtil videre har jeg kun set at du render rundt i forummet, iført din scoreskjorte....!!!!!!

GASP

Fra: Middelfart
 Indsendt: 2002-02-11 09:52       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
ENIG:

SPAM er godt..... SPAM er sundt...... SPAM skal der til!!!

MEEEEN..... de rigtige steder..... DG... Og alle andre.... HØRT...... GASP....!!!

Se profil på GASP   Email GASP     
Dennis!
Husk det er med !

Indsendt: 2002-02-12 00:29       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Gid han snart laver den "lorte" sig om, men jeg kan jo huske hvor mange gange der gik sidst!

Held og lykke til GASP og til Coyote, yehaaa og jeg lytter (læs:lyster*GG*)

Mangler nok forståelse.........

[ZOO]Tyrant.DK

Fra: Esbjerg
 Indsendt: 2002-02-12 00:49     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg syntes virkligt at den der sig ,bare lige er dig...Dennis
  Se profil på [ZOO]Tyrant.DK
GASP

Indsendt: 2002-02-12 12:51       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Så Så Dennis.... Har fri ca. 15.30 og så ændres mit SIG!!!!
Hav tålmodighed...... og lad lige være og drille NÅ....

Sagde jo jeg var ny mht. til det SIG-halløj....

Held.... jo tak.... det har både Coy og jeg brug for....

Wizard^King(IBM)

Indsendt: 2002-02-13 12:29     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-11 01:07, Ferslev.DK skrev:
Hmmmm Dennis! hvor er det lige at du har haft humoristiske indslag henne.....?????

Indtil videre har jeg kun set at du render rundt i forummet, iført din scoreskjorte....!!!!!!

LMFAO, det er sgu noget af en scoreskjorte han farer rundt i, det må jeg give dig ret i

Se profil på Wizard^King(IBM)   Email Wizard^King(IBM)
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-02-13 12:57   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

On 2002-02-13 12:29, Wizard^King(IBM) skrev:
Quote:

On 2002-02-11 01:07, Ferslev.DK skrev:

LMFAO, det er sgu noget af en scoreskjorte han farer rundt i, det må jeg give dig ret i

GASP

Indsendt: 2002-02-13 13:29       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hmmm.... Bare fordi du er anonym... behøver du vel ikke og citerer andre.... uden at give dit besyv med!!??

Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2002-02-13 13:37   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
må man kun det når man ikke er annonym lige som Slinky ?
ankor(IBM)
Hokus Pokus Filli Hankat

Indsendt: 2002-02-13 15:17       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
hmm.. der er een eller anden "anonym" der er gået amok herinde..
lad os lige se ip'en.. ahh!!

Se profil på ankor(IBM)   Gå til hjemmesiden af ankor(IBM)   
DeadGuy

Indsendt: 2002-02-13 15:38       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Personen røbede lidt sig selv da han kaldte Wizard^King for Slinky - enten en med god hukommelse eller også en IBM'er

GASP

Indsendt: 2002-02-13 15:39       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
JA ærlig talt.... Eller bare se et navn!!?? ... Hmm.... tror ikke på den med cookies!!! Nææææ ....... Det er en gammel mutter der sidder ved en pc på et bibliotek eller andet offentligt sted, og så spiller han lidt på BOOMTOWN eller anden cafe!!??

DeadGuy

Indsendt: 2002-02-13 15:51       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Det er fedt at jeg er så populær at i skriver om mig!

Jeg håber at vi kan fortsætte chatten her til dette er det emne med flest svar

Jeg synes iøvrigt det går lidt sløvt med tilmeldingerne til Lan partyet!

GASP - din Sig trænger til lidt opmærksomhed!

Gå til side ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 Næste side )

Lås dette Emne op Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.020954 seconds.
Thursday, 19 July 2018 01:27 pm