Registrer | Editer Profil | Editer dine Præferencer | Søg | FAQ
Statistik | Medlemsliste | Private Beskeder | Seneste beskeder | Login
Sunday, 22 September 2019 06:24 pm
StrikeForce.dk Forum Index » » Off Topic » » antal SMS'er i indbakken
   Navn
antal SMS'er i indbakken Email this topic to a friend!
KeyMaster
PostMaster

Fra: Lemvig
 Indsendt: 2003-08-12 12:58       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
hvordan kan det være at man lige pludselig ikke kan have mere end 14 SMS'er i sin indbakke på sin telefon. Jeg ved at her for et par måneder siden havde jeg 80 beskeder, men nu kan der kun være 14.

nogen der ved noget om det???

Se profil på KeyMaster   Gå til hjemmesiden af KeyMaster   
GASP

Fra: Middelfart
 Indsendt: 2003-08-12 21:58       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hvilken telefon?? Abonnement??

GASPy = 3510i har ikke antal sms'er... men skal gud døleme ind og slette SENDTE beskeder!?? De gemmes i telefonen.... har aldrig prøvet før...

Se profil på GASP   Email GASP     
KeyMaster
PostMaster

Fra: Lemvig
 Indsendt: 2003-08-13 07:43       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
6210 med TDC

vi har prøvet med en Telmore osse, den kan osse kun have 14 liggende i indbakken.

jeg får systemalarmer på min telefon via SMS, og for noget tid siden lavede lærlingen en ups feature sådan at jeg fik 80 SMS'er. De lå alle i min indbakke. ikke nok med det, fo hvis man har 14 liggende, så får man ikke flere før man sletter dem, og dem der er sendt mens den var fuld, kommer ikke igen, hvilket de osse gjorde før.

Se profil på KeyMaster   Gå til hjemmesiden af KeyMaster   
GASP

Indsendt: 2003-08-13 12:08       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hmmm..... kan umiddelbart kun se en "vej".... hen til nærmeste TDC-butik...

Har selv lige "tømt" min hukommelse.... 20 beskeder i indbakken og 22 beskeder i "sendte"... ligger dog lidt over de 14, men da langt under de 80!?

Stein

Fra: Fredericia/Hovedstaden
 Indsendt: 2003-08-13 14:22     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Hvad er SMS???????????

Stein

Se profil på Stein   Email Stein   Gå til hjemmesiden af Stein   
Painless(IBM)

Indsendt: 2003-08-14 08:41     Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Jeg er ikke sikker, men jeg tror at 6210 benytter sin delte hukommelse til at gemme SMS'er, så hvis du har helt vildt mange telefonnumre kodet ind i telefonens hukommelse, eller en masse java spil eller lign, så er der ikke plads til så mange SMS'er mere ..
  Se profil på Painless(IBM)
Anonym
Ikke registeret bruger
 Indsendt: 2003-08-14 10:27   Editer/Slet dette indlæg   Svar med citat
jeg har kun standard, jeg bruger ikke min telefon til meget andet en at modtage SMS'er, eller vidrestille fra mit arbejde til den

mobil telefoner interesserer mig ikke ret meget, det er mange år siden de var 1337

KokAmok
Swedish Chef

Indsendt: 2003-08-14 11:27       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
Quote:

GASPy = 3510i har ikke antal sms'er... men skal gud døleme ind og slette SENDTE beskeder!?? De gemmes i telefonen.... har aldrig prøvet før...

For dælen det vidste jeg ikke... jeg har også 3510i. Der lå 50 gemte sendte beskeder i mappen. Heldigvis kan man slette dem med et hug.... "HUG" Så nu er den tom. Så kan jeg bedre forstå at telefonen nogle gange sagde at den ikke kunne modtage flere sms'er pga pladsmangel. Skodtelefon... men billig!

Fordi du fortjener det!

Se profil på KokAmok   Gå til hjemmesiden af KokAmok   
GASP

Indsendt: 2003-08-15 00:03       ICQ statusEditer/Slet dette indlæg   Svar med citat
lol KOK ... ja.. det er egentligt en "ringe" telefon... men hvad kan man forvente for EN ( 1 ) krone??

Lås dette Emne Mark this Emne sticky Flyt dette Emne Slet dette Emne

StrikeForce.dk phpBB Info
StrikeForce.dk phpBB Hack Info

phpBB Created this page in 0.011879 seconds.
Sunday, 22 September 2019 06:24 pm